Balenciaga: O οίκος μόδας γίνεται πρώτο μεγάλο brand που αποχωρεί από το Twitter, με τις ανησυχίες για το μέλλον της πλατφόρμας να παίρνουν πλέον μεγάλη έκταση.

Φαίνεται πως το όραμα του νέου «αφεντικού» του twitter δεν βρίσκουν σύμφωνους αρκετούς από τους χρήστες και κυρίως μεγάλα ονόματα εταιρειών με τη δική τους «ατζέντα».

Ήδη μεγάλες εταιρείες, όπως η General Motors και η Dyson, έχουν ήδη αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, ενώ διασημότητες, όπως η Τζίτζι Χαντίντ εγκατέλειψαν το Twitter μετά την εξαγορά της εταιρείας.

Μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους αφορά στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιζόμενους να αποφύγουν να συνδεθούν με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.

Αν και το Twitter δεν έχει ιδιαίτερη δυναμική στη βιομηχανία της μόδας, η πλατφόρμα αποτέλεσε χώρο συζητήσεων σχεδίων της Balenciaga, όπως τα oversized αθλητικά ρούχα, δερμάτινες σακούλες σκουπιδιών αξίας 1.790 δολαρίων και Crocs αξίας 950 δολαρίων.

Ο λογαριασμός της Balenciaga είχε πρόσφατα 950.000 followers.

Ο οίκος με έδρα το Παρίσι αρνήθηκε να σχολιάσει την απόφαση, αλλά επιβεβαίωσε ότι αφαίρεσε τη σελίδα της από το Twitter.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις