Γυμναστική: Ο καθένας από εμάς έχει τις δικές του προτιμήσεις, τον χρόνο αλλά και τους δικούς του βιορυθμούς για να κάνει την καθημερινή του προπόνηση.

Κάποιοι έχουν μεγαλύτερη ενέργεια και όρεξη το πρωί, ενώ άλλοι είναι πιο αποδοτικοί τις απογευματινές ώρες.

Τελικά, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για άσκηση και υπάρχει κάποια ώρα μέσα στην ημέρα που η προπόνηση  αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθεια για απώλεια βάρους.

Γυμναστική το πρωί

Τα πλεονεκτήματα πολλά, αρκεί να σου ταιριάζει.

Ας τα δούμε αναλυτικά. Κάνοντας νωρίς την προπόνησή σου ξεκινάς δυναμικά τη μέρα σου έχοντας όλο το χρόνο μπροστά σου για να αφιερωθείς στις υπόλοιπες ασχολίες και υποχρεώσεις σου. Επίσης, η γυμναστική το πρωί σου χαρίζει μια γερή δόση ενδορφινών, λιγότερο άγχος και ήρεμο μυαλό.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Medicine and Science in Sports and Exercise διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που περπατούσαν για 45 λεπτά το πρωί, δελεάζονται λιγότερο από τις φωτογραφίες με νόστιμα φαγητά, σε σύγκριση με όταν δεν ασκούνταν καθόλου. Τους βοήθησε επίσης να είναι περισσότερο σωματικά δραστήριες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η πρωινή γυμναστική, μπορεί ακόμα να βελτιώσει τον μεταβολισμό, πράγμα που σημαίνει ότι θα συνεχίσεις να καις θερμίδες όλη την ημέρα. Επίσης, έχει βρεθεί ότι η πρωινή άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα, σε σύγκριση με την άσκηση το βράδυ ή οποτεδήποτε κοντά στην ώρα του ύπνου.

Γυμναστική το βράδυ

Η ικανότητα του σώματος να αποδίδει τα μέγιστα, είναι το απόγευμα, αναφέρει το healthline. Από τις 14:00 έως τις 18:00, η ​​θερμοκρασία του σώματος είναι στο υψηλότερο επίπεδο. Καθώς η θερμοκρασία του σώματος αυξάνεται, βελτιστοποιεί τη λειτουργία και τη δύναμη των μυών. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σου, είναι πιο έτοιμο να ασκηθεί αυτή τη στιγμή, καθιστώντας το μια αποτελεσματική ώρα της ημέρας για προπόνηση.

Ο καρδιακός ρυθμός και η αρτηριακή πίεση, είναι επίσης στο χαμηλότερο επίπεδο αργά το απόγευμα και το βράδυ, γεγονός που μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού και μπορεί επίσης να βελτιώσει την απόδοση της άσκησης.

Ωστόσο, δεν συνιστάται η προπόνηση πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, καθώς μπορεί να επηρεάσει την ποιότητά του.

Ίσως λοιπόν η πρωινή άσκηση να συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού σου και του κάψιμου λίπους, σε συνδυασμό πάντα με τη σωστή διατροφή, αλλά η απογευματινή άσκηση μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική και ασφαλής όσον αφορά τους τραυματισμούς.

Η τελική επιλογή εξαρτάται από εσένα!

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις