Η Victoria’s Secret έχει κτίσει το brand της χάρη στους περίφημους «αγγέλους» της, γυναίκες δηλαδή που αγγίζουν τα πρότυπα της τελειότητας, όπως την ορίζουν όμως τα στερεότυπα της πασαρέλας και του fashion system.

Όμως η Aerie, μάρκα εσωρούχων της εταιρείας American Eagle, αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική και έχει κατακτήσει τις καρδιές των νεαρών γυναικών σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας μοντέλα που μοιάζουν με.. πραγματικές γυναίκες.

Μάλιστα, από τότε που η Aerie σταμάτησε να ρετουσάρει τις φωτογραφίες των μοντέλων της, πριν ένα χρόνο περίπου, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε ποσοστό 9%!

Οι φωτογραφίες από τον λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram, με μοντέλα πανέμορφα χωρίς να είναι αφύσικα αδύνατα και ψηλά, αποδεικνύουν ότι η τολμηρή απόφαση της Aerie πόνταρε σωστά και δικαίως ανταμείφθηκε με αύξηση πωλήσεων.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις