Σας έχω πει ότι δίνω μεγάλη σημασία στο πρωινό γεύμα! Είναι το αγαπημένο μου και θέλω να τρώω κάτι που φτιάχνεται γρήγορα και εύκολα αλλά παράλληλα είναι νόστιμο, θρεπτικό και χορταστικό.

Η βρώμη είναι ένα δημητριακό υψηλής διατροφικής αξίας, γι’ αυτό οι διατροφολόγοι μας λένε να τη συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αντιοξειδωτικά στοιχεία, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως μαγγάνιο, σελήνιο, φώσφορο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο.

Συνήθως, όταν δοκίμαζα να φάω πρωινό βρώμης, το έκανα με το ζόρι γιατί μου φαινόταν εντελώς άνοστο. Μέχρι που ο Γιώργος Μουλίνος (κορυφαίος διαιτολόγος-διατροφολόγος, που εμπιστεύομαι τυφλά – σας έχω ξαναμιλήσει γι’ αυτόν) μου πρότεινε…

Διαβάστε τη συνέχεια στο Dutchesss Daily by Doukissa Nomikou

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις