Το αδυνάτισμα και, συγκεκριμένα, η απώλεια λίπους είναι το #1 ζητούμενο στις αίθουσες των γυμναστηρίων και το δημοφιλέστερο θέμα σε άρθρα fitness.

«Η έννοια της καύσης λίπους έχει πολλές ερμηνείες . Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν σημαίνει απαραίτητα και μείωση βάρους. Ένας άνθρωπος μπορεί απλά μέσω της γυμναστικής να αλλάξει τη σωματική του σύσταση αλλάζοντας τις αναλογίες μυών και λίπους – αυξάνοντας τους πρώτους και μειώνοντας το δεύτερο» λέει ο Πάνος Μπαλατσινός, επαγγελματίας στον χώρο του fitness εδώ και χρόνια και Managing Director των Base Training & Cross Training Clubs.

Και ενώ μας τονίζει ότι η συστηματική άσκηση και η υγιεινή διατροφή, πάντα με την καθοδήγηση εξειδικευμένου γυμναστή και διαιτολόγου, πρέπει να είναι το γενικότερο πλαίσιο δράσης μας όταν ο στόχος είναι όχι μόνο η απώλεια λίπους αλλά, γενικότερα, η σωματική υγεία και ευεξία, ο ίδιος μας δίνει τον δικό του «δεκάλογο» σε ό,τι αφορά την απώλεια λίπους:

1. Σταθερή ποσότητα προσλαμβανόμενων θερμίδων και έναρξη γυμναστικής. Να μην τρώμε παραπάνω επειδή αρχίσαμε να γυμναζόμαστε.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις