Αν το καλοκαίρι έχει μια γεύση, αυτή είναι σίγουρα του καρπουζιού. Όμως, εκτός από ένα νόστιμο σνακ ή ένα δροσιστικό επιδόρπιο, το καρπούζι μπορεί να μπει και στα κυρίως γεύματά μας, πρωταγωνιστώντας σε πλούσιες αλλά ελαφριές σαλάτες.

Βρήκαμε, λοιπόν, 3 συνταγές για σαλάτες με βασικό συστατικό το καρπούζι που αποτελούν μια απολύτως γευστική, δροσερή και υγιεινή λύση για ένα light βραδινό ή και μεσημεριανό γεύμα.

Extra info: Το καρπούζι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, λυκοπένιο και βήτα καροτίνη – ουσίες με έντονη αντιοξειδωτική δράση, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, βοηθώντας στην ενυδάτωση του οργανισμού, ενώ μια μεγάλη φέτα καρπούζι έχει μόλις 100 θερμίδες.

Σαλάτα με ρόκα, κρεμμύδια, φέτα και καρπούζι

Υλικά
-Δυο κούπες baby ρόκα, καλά πλυμένη
-1/4 από ένα κόκκινο κρεμμύδι, κομμένο σε μικρές λωρίδες
-1 φέτα καρπούζι κομμένο σε κύβους
-70 γραμμάρια φέτα
– 2 κουταλιές λευκό βαλσάμικο
-1 κουταλιά ελαιόλαδο
-Αλάτι, πιπέρι

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις