Έγινε έκτακτη είδηση στα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά δίκτυα. Προκάλεσε
πανδαιμόνιο στα social media. Συζητήθηκε όπως ελάχιστα διαζύγια στην…
ιστορία των διαζυγίων. Ήταν ζήτημα χρόνου να γίνει σύλληψη για…
διαφημιστικό concept.

To διαζύγιο του «τέλειου ζευγαριού» Μπραντ Πιτ – Αντζελίνα Τζολί απασχολεί έντονα τη διεθνή κοινή γνώμη και πλείστα όσα δημοσιεύματα προσπαθούν να δώσουν τη δική τους ερμηνεία στο τι ακριβώς συνέβαινε στην οικογενειακή εστία όταν έσβηναν οι προβολείς της δημοσιότητας.

Ο Μπραντ Πιτ και η Αντζελίνα Τζολί είναι σύμβολα του (-), αρέσουν
γενικότερα, είναι φράσεις στην καθημερινότητα μας: “Ε, καλά δεν έχασες
και τον Μπραντ Πιτ” ή “σιγά την ομορφιά, δεν είναι και η Τζολί…”.

Το διαφημιστικό χτύπημα ήρθε από τη Νορβηγία και δη… από αέρος!

Το πολύκροτο διαζύγιο έδωσε έμπνευση σε έναν ταλαντούχο διαφημιστή για μια καμπάνια αεροπορικής εταιρείας που ήθελε να προωθήσει φθηνές πτήσεις για το Λος Άντζελες.

Η Norwegian Air Shuttle προχώρησε σε διαφήμιση για τις πτήσεις της προς το Λος Άντζελες των ΗΠΑ με το εξής σλόγκαν: “Ο Μπραντ είναι ελεύθερος! Λος Άντζελες. Απευθείας από το Όσλο, χωρίς επιστροφή”, προκειμένου να διαφημίσει τις απευθείας πτήσεις της προς το Λος Αντζελες σε τιμή μόλις 169 λίρες (1199 νορβηγικές κορώνες).

Δεν ξέρουμε πως θα πάνε οι πωλήσεις, αλλά στο twitter η διαφήμιση είχε τρελή επιτυχία!


https://www.flash.gr/wp-content/uploads/2016/09/23/nowegianadd.jpg
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις