Για να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου, δεν χρειάζεται να καθίσεις περισσότερη ώρα στο γυμναστήριο. Χρειάζεται απλώς να κάνεις λίγο πιο «έξυπνες» επιλογές.

Προτίμησε τις ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Για παράδειγμα, αντί για ασκήσεις στήθους με αλτήρες, προτίμησε push ups και, αντί για το μηχάνημα των γλουτών, κάνε καθίσματα ή προβολές.

Οι περισσότερες από αυτές τις ασκήσεις είναι πολυαρθρικές (χρησιμοποιείς δηλαδή, κατά την εκτέλεσή τους πολλές διαφορετικές μυϊκές ομάδες) και όχι μόνο καίνε περισσότερες θερμίδες αλλά θα σε βοηθήσουν να κάνεις μια πολύ πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική προπόνηση, αυξάνοντας παράλληλα τη λειτουργικότητα, την ευλυγισία σου και τη σταθερότητα των αρθρώσεών σου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις