Κάθε αρχή νέου έτους είναι για τον καθένα από εμάς -μεταξύ άλλων- περίοδος περισυλλογής για τη χρονιά που αφήσαμε και στοχοθεσίας για τη χρονιά που έρχεται. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τεθούν και οι διατροφικοί στόχοι, κάτι στο οποίο θα μας βοηθήσει ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκος Καφετζόπουλος.

«Καταρχάς, οι στόχοι είναι περισσότερο πιθανό να εφαρμοστούν αν είναι… SMART!
Τι σημαίνει αυτό; Το ακρωνύμιο SMART χρησιμοποιείται για να γίνει σωστή στοχοθεσία και αναφέρεται σε στόχους που είναι συγκεκριμένοι (Specific), μετρήσιμοι (Measurable), επιτεύξιμοι (Achievable), σχετικοί (Relevant) και έχουν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (Time-framed).

Ας βάλει ο καθένας από εμάς σήμερα κιόλας τους δικούς του SMART στόχους. Αντί να πούμε “Πρέπει να ασκηθώ λίγο και να προσέχω και την διατροφή μου”, ας πούμε “Από αύριο θα τρώω το πρωινό σπίτι μου και όχι την τυρόπιτα από έξω, θα παίρνω στο γραφείο μαζί μου για σνακ δύο φρούτα και θα περπατάω 30 λεπτά κάθε μέρα!. Αν το κάνουμε έτσι, θα έχουμε πάρα πολλές πιθανότητες να το πετύχουμε».

Η συμβουλή του: «Επιλέξτε σταδιακά έναν στόχο κάθε φορά και ξεκινήστε!»

Οι στόχοι:

• Να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά…

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις