Το αμερικανικό κοσμηματοπωλείο Tiffany ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου των εορτών μειώθηκαν λόγω της εγγύτητας του Πύργου Τραμπ με την ναυαρχίδα του καταστήματος στην 5η λεωφόρο στη Νέα Υόρκη.

Οι πωλήσεις των κοσμημάτων και άλλων αξεσουάρ περιορίστηκαν κατά 14% τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο στο διάσημο αυτό κατάστημα, που προσελκύει μεγάλη πελατεία τουριστών.

Αυτό οφείλεται στη μείωση της επισκεψιμότητας “που αποδίδουμε τουλάχιστον εν μέρει στη σύγχυση που επικράτησε μετεκλογικά”, εξηγεί το Tiffany αναφερόμενο στα μέτρα ασφαλείας που έχουν ληφθεί στην περιοχή.

Μετά τη νίκη του στις προεδρικές εκλογές της 8ης Νοεμβρίου, ο Ντόναλντ Τραμπ που θα ορκιστεί την Παρασκευή έχει δεχθεί πολλές προσωπικότητες, ανάμεσά τους μελλοντικά μέλη της κυβέρνησής του και επικεφαλής μεγάλων εταιριών στον πύργο του που είναι δίπλα στο κατάστημα.

Συνολικά, οι πωλήσεις του Tiffany μειώθηκαν κατά 4% στα 483 εκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική ήπειρο κατά τη διάρκεια των εορτών, ενώ η μείωση ανέρχεται στο 10% στα 119 εκατομμύρια στην Ευρώπη.

Ωστόσο, οι ασιάτες πελάτες και κυρίως οι Ιάπωνες επέτρεψαν στο κοσμηματοπωλείο να καταγράψει μικρή αύξηση 0,52% στις πωλήσεις του στα 966 εκατομμύρια δολάρια.

Το κατάστημα έγινε διάσημο από την ταινία “Breakfast at Tiffany’s”, μια κινηματογραφική προσαρμογή ενός μυθιστορήματος του Τρούμαν Καπότε. Ο όμιλος διαχειριζόταν 314 κοσμηματοπωλεία σε όλο τον κόσμο έως τον Δεκέμβριο, από τα οποία 125 στην αμερικανική ήπειρο, 86 στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, 55 στην Ιαπωνία και 43 στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις