Το ασυναίσθητο τσιμπολόγημα είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της σιλουέτας σου και η διακοπή του ένας από τους καλύτερους τρόπους να αδυνατίσεις.

«Οι αιτίες του τσιμπολογήματος μπορεί να ποικίλουν αλλά το αποτέλεσμα συνήθως είναι να πάρουμε σε μικρό χρονικό διάστημα κάποια κιλά, τα οποία συνήθως δυσκολευόμαστε να χάσουμε. Αυτό συνήθως συμβάινει γιατί το τσιμπολόγημα γίνεται λόγω κακών διατροφικών συνηθειών οι οποίες “αναγκάζουν” τον οργανισμό μας να επιζητά μικρές ενέσεις ενέργειας μέσα στην ημέρα. Δυστυχώς, την ενέργεια αυτή την προσλαμβάνουμε μέσω ανθυγιεινών σνακ και τροφίμων εύκολα διαθέσιμων αλλά πλούσιων σε θερμίδες» εξηγεί η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Μαριέττα Μαρκούση.

Της ζητήσαμε να μας προτείνει τρόπους για να αποφεύγουμε το τσιμπολόγημα:

1. Φάε πρωινό.
Το πρωινό μας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και δραστήριοι προκειμένου να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ημέρας. Επιπλέον, άτομα που προσπαθουν να χάσουν βάρους θα πρέπει να υιοθετήσουν το πρωινό σαν καθημερινή συνήθεια, μιας και μέσω του πρωινού θα μπορέσουν να αποφύγουν ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Extra tip: Το κλειδί της επιτυχίας είναι η ισορροπία. Βάλε στο πρωινό σου άπαχη πρωτεΐνη, ολικής άλεσης σιτηρά και φρέσκα εποχιακά φρούτα!

2. Περιόρισε την καφεΐνη.
Η υπερκατανάλωση καφεΐνης μπορεί να δημιουργήσει υπερένταση και νευρικότητα. Μην καταναλώνεις παραπάνω από 3 καφέδες…

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις