Μπορεί να νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει!

Μήπως λοιπόν ανήκεις στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι, το πρωί, για να έχουν ενέργεια καθ’όλη τη διάρκεια της μέρας, πρέπει να φάνε κυρίως υδατάνθρακες (πχ μια μπάρα δημητριακών, ή φρυγανιές ολικής άλεσης με μέλι, ή ψωμί με μαρμελάδα ή σκέτα φρούτα); Τότε κάνεις ένα μεγάλο διατροφικό λάθος!

Όπως μου έχουν εξηγήσει αρκετοί διαιτολόγοι, το πρωί, όσο χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες για ενέργεια (που σαφώς και τους χρειαζόμαστε!), άλλο τόσο χρειαζόμαστε και πρωτεΐνη. Για να είμαστε ακριβείς, σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη.

Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις