Για πολλούς, η Καθαρά Δευτέρα σηματοδοτεί την έναρξη της 40ήμερης (και κάτι παραπάνω…) νηστείας μέχρι την ημέρα της Ανάστασης. Η περίοδο της νηστείας έχει την έννοια της κάθαρσης έως την Ανάσταση, αλλά , και πιο πρακτικά, η αποχή από το κρέας προσφέρει τη δυνατότητα να «αποτοξινωθούμε» και να βελτιώσουμε τη ποιότητα της διατροφής μας, αυξάνοντας τη πρόσληψη φυτικών ινών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Παρ’ όλα αυτά, η περίοδος της νηστείας μπορεί να καταλήξει με κάποια επιπλέον- ανεπιθύμητα- κιλά. Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Μαριέττα Μαρκούση μας εξηγεί ποια είναι τα συχνότερα λάθη που μας παχαίνουν κατά τη διάρκεια της νηστείας:

1. Η αυξημένη ποσότητα.

Είναι γεγονός ότι η πρόσληψη αμυλούχων και οσπρίων δεν μας χορταίνει στο βαθμό που θα μας χόρταιναν τα κρεατικά. Συνεπώς, ασυναίσθητα πολλές φορές, θα αυξήσουμε τις μερίδες μας με αποτέλεσμα να αυξάνουμε και τις συνολικές θερμίδες που προσλαμβάνουμε.

2. Η μειωμένη πρόσληψη θαλασσινών.

Κατά τη διάρκεια της νηστείας πολλες φορές ξεχνάμε την ομάδα των θαλασσινών. Τα θαλασσινά όμως αποτελούν τη νηστήσιμη διατροφική ομάδα που μας περέχει περισσότερα γραμμάρια πρωτεΐνης ανα μερίδα. Οπότε, θα σύστηνα την αύξηση της εβδομαδιαίας κατανάλωσης θαλασσινών για να καταπολεμήσουμε την πείνα.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις