Πάντα μου άρεσε η γυμναστική. Φυσικά και περνάω φάσεις που βαριέμαι τρομερά, αλλά ομολογώ πως η αίσθηση που έχω όταν τελικά το παίρνω απόφαση και μπαίνω σε πρόγραμμα δεν συγκρίνεται με τίποτα. Είναι υπέροχο να νιώθεις αυτή την ευεξία (μαζί με λίγη κούραση :-p) και παράλληλα να βλέπεις το σώμα σου πραγματικά να αλλάζει μέρα με τη μέρα.

Όμως υπάρχουν μερικές ασκήσεις που νομίζω ότι κάνουν ακόμα μεγαλύτερη διαφορά στο σώμα μου. Σήμερα λοιπόν θα σου πω τις 3 αγαπημένες μου.

1. Το σχοινάκι
Είναι αποτελεσματικό, είναι διασκεδαστικό και μπορώ να το έχω παντού μαζί μου, ακόμα κι όταν ταξιδεύω. Και με κάνει να ιδρώνω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Extra tip: Αφού έμαθα καλά την απλή αναπήδηση, άρχισα να προσπαθώ να κάνω και μερικές πιο δύσκολες ασκήσεις, όπως τα «χιαστί» και τα «double unders». Είναι τόσο ωραίο συναίσθημα να βλέπεις κάθε μέρα τον εαυτό σου να βελτιώνεται και να βγάζει με ευκολία ασκήσεις που στην αρχή σου φαίνονταν ακατόρθωτες!

2. Τα burpees
Τα burpees μπήκαν στη ζωή μου πριν από 1-2 χρόνια. Όταν μου τα έδειξε πρώτη φορά η γυμνάστριά μου δεν φαντάστηκα πόσο δύσκολα θα ήταν στην εκτέλεσή τους. Τελικά μπόρεσα μετά βίας να κάνω 5 συνεχόμενα χωρίς να χρειαστώ διάλειμμα. Είναι μια άσκηση που αφενός γυμνάζει όλο το σώμα μου και αφετέρου ανεβάζει πάρα πολύ τους παλμούς μου, κάτι που σημαίνει ότι καίω πολλές θερμίδες!…

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις