Σου έχει τύχει ποτέ να θέλεις να συνεχίσεις να τρως ενώ ήδη έχεις φάει ένα πλήρες γεύμα; Το πιο πιθανόν είναι να καταναλώνεις τροφές που «ξεγελούν» τον οργανισμό σου και δεν το αφήνουν να νιώσει χορτάτος. Δες τα παρακάτω και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις.


• Μήπως τρως πολλές κονσέρβες; Πολλά κονσερβοποιημένα τρόφιμα έχουν σε υψηλά ποσοστά μια χημική ουσία που λέγεται δισφαινόλη-Α ή αλλιώς BPA, μια ουσία που μπορεί να προκαλέσει μη φυσιολογικές εξάρσεις των επιπέδων της λεπτίνης. Το αποτέλεσμα είναι να προκαλείται ανάγκη για υπερκατανάλωση φαγητού και να οδηγούμαστε στην παχυσαρκία.
• Αποφεύγεις το πρωινό; Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Cambridge παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες 7.000 ατόμων για 4 χρόνια, διαπιστώνοντας ότι αυτοί που απέφευγαν το πρωινό, πήραν στην πορεία της έρευνας διπλάσιο βάρος!
• Μήπως παραλείπεις τη σαλάτα; Μήπως ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που δεν τρώνε σαλάτα; Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνη Β και φυλλικό οξύ και βοηθούν στην προστασία από την κατάθλιψη, την κόπωση και την αύξηση του σωματικού βάρους. Μελέτη έδειξε ότι τα άτομα που ακολούθησαν μία δίαιτα με υψηλή κατανάλωση λαχανικών, έχασαν 8,5 φορές περισσότερο βάρος από άλλους που δεν κατανάλωναν πράσινες σαλάτες…
• Πίνεις αρκετό νερό; Όταν δεν πίνεις πολλά υγρά αφυδατώνεσαι χωρίς να το καταλάβεις και δυστυχώς η αφυδάτωση σε κάνει να νομίζεις ότι πεινάς. Δοκίμασε να πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν από το φαγητό για να δεις αν η επιθυμία σου για επιπλέον φαγητό του κανονικού μειώνεται. Έχει αποδειχτεί επίσης, ότι η κατανάλωση νερού πριν από το γεύμα, σού κόβει λίγο την όρεξη και μπορεί να συνδράμει στην διαχείριση μιας δίαιτας αδυνατίσματος…
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις