Ξέρεις ήδη ότι τα όσπρια και τα αμύγδαλα είναι καλές πηγές φυτικής πρωτεΐνης. Ήξερες όμως ότι το ίδιο είναι και ο αρακάς; Συγκεντρώσαμε 9 τρόφιμα που είναι σίγουρο ότι θα σε εκπλήξει που βρέθηκαν στη συγκεκριμένη λίστα:
  • Γλυκοπατάτες: 4 γρ. πρωτεΐνης ανά γλυκοπατάτα (μία μέτρια)
  • Αρακάς: 7,5 γρ. πρωτεΐνης ανά μερίδα (150 γρ.)
  • Μανιτάρια Portobello: 3 γρ. πρωτεΐνης ανά φλυτζάνι
  • Σπανάκι: 5,40 γρ. πρωτεΐνης ανά φλυτζάνι (μαγειρεμένο)
  • Κολοκυθόσπορος: 7 γρ. πρωτεΐνης ανά μερίδα (μία μέτρια χούφτα, 28 γρ. )
  • Κινόα: 8 γρ. πρωτεΐνης ανά φλυτζάνι (μαγειρεμένη)
  • Ζυμαρικά ολικής άλεσης: 7,5 γρ. πρωτεΐνης ανά φλυτζάνι (μαγειρεμένα)
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις