Η αλήθεια είναι ότι οι τηγανητές πατάτες είναι η λατρεία όλων ακόμη και αν δεν είναι υγιεινές. Τώρα όμως υπάρχει ένας τρόπος για να φτιάξετε τέλειες υγιεινές και νόστιμες πατάτες που θα είναι σαν τις τηγανιτές αλλά γίνονται στον… φούρνο. Τραγανές απ’ έξω, ζουμερές από μέσα και πολύ αρωματικές χάρη στα μπαχαρικά και τα μυρωδικά, θα γίνουν οι αγαπημένες σας.

Αυτός είναι ο μυστικός τρόπος να γίνουν εξίσου απολαυστικές όσο και οι τηγανητές. Τι πρέπει να προσέξετε:

Πώς θα τις κόψετε

Θα πρέπει να είναι κομμένες σωστά, σε στικς πάχους περίπου μισού εκατοστού. Αν τις κόψετε πιο λεπτές θα καούν πριν ψηθούν σωστά. Αν τις κόψετε πιο χοντρές δεν θα γίνουν όσο τραγανές θέλετε και να μοιάζουν με ψητές. Μόλις τελειώσετε με το κόψιμο χρησιμοποιήστε  χαρτί κουζίνας για να αφαιρέσετε την υγρασία.

Το “μυστικό” συστατικό

Αφού στεγνώσετε τις πατάτες, πασπαλίστε  με λίγο κορν φλάουρ. Το κορν φλάουρ απορροφά ακόμα περισσότερη υγρασία από την επιφάνεια της πατάτας. Προσοχή: δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα, δύο κουταλιές της σούπας για ένα κιλό πατάτες είναι αρκετό! Επίσης ρίξτε και λίγο δεντρολίβανο ή ρίγανη.

Η σωστή ποσότητα λαδιού

Μη βάλετε πολύ λάδι , εξάλλου, το νόημα είναι να γίνουν πιο light από τις τηγανητές, όμως είναι είναι απαραίτητο κάθε στικ να καλυφθεί από ένα λεπτό στρώμα λαδιού που θα εξασφαλίσει την τραγανή υφή στο τελικό αποτέλεσμα. Εάν δεν βάλετε καθόλου, η υφή της πατάτας θα γίνει μαλακή -σαν να είναι βραστή. Χρησιμοποιήστε περίπου 2-4 κουταλιές της σούπας για ένα κιλό πατάτες .

Το πιο σημαντικό είναι το σωστό ψήσιμο

Οι πατάτες σ θα πρέπει να είναι καλά απλωμένες σε μία στρώση στο ταψί και να ψηθούν σε υψηλή θερμοκρασία που θα τις κάνει τραγανές εξωτερικά και μαλακές στο εσωτερικό τους. Η ιδανική θερμοκρασία είναι οι 230 βαθμοί Κελσίου. Αφήστε τις πατάτες  μέσα για 20-25 λεπτά, γυρίζοντάς τες μία φορά περίπου στο μισό χρόνο. Όταν έχουν πάρει όλες έντονο χρυσαφί χρώμα, βγάλτε τες και απολαύστε.