Το The Batman συνεχίζει την ανοδική του πορεία στους κινηματογράφους, σε Ελλάδα και Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Batman είναι σε ρόλο Ντετέκτιβ (πιστός στα DC Comics) και το γεγονός αυτό προσελκύει όλο και περισσότερο το κοινό. Μετά την πανδημία, το Σινεμά χρειαζόταν αξιόλογες ταινίες (με ενδιαφέρον) για να επιστρέψει ο κόσμος στις αίθουσες. Το Spider Man: No Way Home και το No Time to Die ήταν δύο από αυτές. Σημείωσαν τεράστια εμπορική επιτυχία, τόσο στη χώρα μας όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Οι φαν αναζητούν ξανά μία ταινία στο σινεμά, αντίδραση που τους κάνει να χαλαρώνουν με όλα αυτά που συμβαίνουν. Ο πρόεδρος των κινηματογράφων ΑMC προχώρησε σε μία αλλαγή.

Προβλέποντας την επιτυχία του The Batman, ενημέρωσε τους μετόχους για την αύξηση του εισιτηρίου. Αποφασίστηκε από την εταιρεία ότι μία κερδοφόρα ταινία θα φέρει σε εισπράξεις και τα αναμενόμενα έσοδα. Το αποτέλεσμα θα είναι ναι μεν το επιπρόσθετο κέρδος αλλά και η ταχεία ανάρρωση του Σινεμά. Εάν αυτή η τακτική υιοθετηθεί και από άλλες εταιρείες, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εφαρμοστεί και στην Ευρώπη. Τον Πολιτισμό και τον Κινηματογράφο τον έχουμε ανάγκη, αλλά θα ήταν πιο έντιμο (στους δύσκολους αυτούς καιρούς) να βλέπουμε την τιμή του εισιτηρίου να μειώνεται σε έργα που δεν έχουν την ανάλογη ζήτηση. Καλό είναι να υπάρχει μία ισορροπία (ένα Balance).

H αύξηση της τιμής ήταν της τάξεως του 1,00 με 1,50 δολάριο, κάτι που δεν ενόχλησε ιδιαίτερα το κοινό στις ΗΠΑ (μία καλή ταινία αξίζει). Οι έρευνες έδειξαν ότι ένας στους τρεις θεατές είδε την ταινία σε αίθουσα της αλυσίδας ΑMC. Το ποσό μπορεί να μην είναι μεγάλο αλλά ευελπιστούμε σε φθηνότερα εισιτήρια στο μέλλον (όταν μία ταινία δεν αξίζει τα λεφτά της). Σημαντικό ρόλο θα παίξουν και τα μεγάλα Studios επειδή και αυτά με τη σειρά τους δεν θέλουν να δουν τα έσοδα τους να μειώνονται σε περίπτωση που δεν ανταποκριθεί το κοινό σε μία σταθερή αύξηση της τιμής του εισιτηρίου.

Η ΑΜC είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα κινηματογράφων στον κόσμο. Διαθέτει 8000 αίθουσες περίπου στην Αμερική και 3000 στην Ευρώπη. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κίνηση αυτή της τιμής των εισιτηρίων από την ΑΜC δεν έγινε για πρώτη φορά. Σε παρόμοια ενέργεια είχαν προχωρήσει και οι κινηματογράφοι Cinemark και Regal για το Spider Man: No Way Home. Παρόλα αυτά, η κίνηση αυτή δεν είχε ανακοινωθεί ως επίσημη τακτική των εταιρειών.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις