Μεγάλο σε όλα, μικρό στην τιμή: Το Bigster αλλάζει τα δεδομένα στα SUV
Το νέο Dacia Bigster φέρνει την ουσία, την τεχνολογία και τον χώρο των C-SUV… χωρίς να ξεφεύγει στην τιμή.

Φαντάσου ένα SUV που δεν χρειάζεται να προσπαθεί για να ξεχωρίσει. Το Bigster δεν φωνάζει — απλώς δηλώνει την παρουσία του. Στιβαρό, αυθεντικό, και σχεδιασμένο για να εξυπηρετεί, όχι να εντυπωσιάζει απλώς με επιφάνεια. Είναι Dacia – αλλά σε άλλη κατηγορία.
Το Bigster φέρνει την Dacia στη μεγάλη σκηνή των C-SUV, χωρίς να ξεχνά την ουσία της : Value for money, ουσία χωρίς φιοριτούρες, και στιλ που δεν προσποιείται. Με δίχρωμο αμάξωμα, ζάντες 19" και καθαρές γραμμές, δεν έχει τίποτα περιττό – αλλά τίποτα λιγότερο.
Μπαίνεις μέσα και νιώθεις ότι έχεις χώρο. Πραγματικό χώρο
Το Bigster έχει εσωτερικούς χώρους που κάνουν κάθε ταξίδι μία εμπειρία. Με κορυφαίο ύψος καμπίνας, τεράστιο χώρο για τα γόνατα πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και πανοραμική οροφή που σου δίνει αίσθηση ελευθερίας. Έξι ηχεία και ηχοσύστημα Arkamys 3D γεμίζουν το ταξίδι με μουσική, ενώ το σύστημα διζωνικού κλιματισμού ενισχύει την άνεση στους εμπρός και τους πίσω επιβάτες.

Και τι γίνεται με τις αποσκευές;
Εδώ το Bigster απαντά: με 702 λίτρα πορτμπαγκάζ, αρθρωτές μπάρες οροφής, αναδιπλούμενα καθίσματα (40/20/40) και 2,7 μέτρα μήκος φόρτωσης, δεν υπάρχει “δεν χωράει”. Και με το σύστημα Easy Fold από το πορτμπαγκάζ, τα κάνεις όλα με μια κίνηση.
Τεχνολογία που απλά δουλεύει — όχι που σε μπερδεύει
Οθόνη αφής 10,1", ψηφιακός πίνακας οργάνων, Media Nav Live με πλοήγηση και ήχο Arkamys 3D. Όλα εκεί, όλα εύκολα. Και αν θες να μπεις χωρίς κλειδί, να φορτίσεις το κινητό ασύρματα ή να ανοίξεις την πόρτα του πορτμπαγκάζ ηλεκτρικά; Κανένα πρόβλημα. Όλα γίνονται με ένα άγγιγμα.

Κάτω από το καπό; Εξίσου έξυπνο
Υβριδικά και ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα φιλικά με το περιβάλλον και την τσέπη σου. Το Bigster Hybrid 155 προσφέρει ηλεκτρική κίνηση στην πόλη έως και 80% του χρόνου κίνησης. Ξεκινά πάντα αθόρυβα, ηλεκτρικά. Όλα αυτά χωρίς πολύπλοκες επιλογές, χωρίς θυσίες.
Bigster Hybrid 155. Το Dacia Bigster είναι το πρώτο μοντέλο του Renault Group που κινείται από το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Hybrid 155, συνδυάζοντας έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων και έναν κινητήρα μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης), μια μπαταρία 1,4 kWh (230V), και αυτόματο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και άλλες δύο για τους ηλεκτροκινητήρες. Αυτή η συνδυασμένη τεχνολογία υιοθετήθηκε χάρη στην απουσία του συμπλέκτη.
Bigster mild hybrid 140. Διαθέσιμο για πρώτη φορά στη γκάμα της Dacia, κινητήριο σύνολο σε τέτοιο επίπεδο ισχύος, πρόκειται για τον κινητήρα που βασίζεται στον TCe 130 ο οποίος διατίθεται και στο νέο Duster. Αυτό το πρώτο επίπεδο ηλεκτροκίνησης συνδυάζει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου, που λειτουργεί βάσει του κύκλου Miller (βελτιστοποιημένη απόδοση και μειωμένες θερμικές απώλειες), και Mild Hybrid σύστημα 48V, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Bigster mild hybrid-G 140. Η Dacia είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στις πωλήσεις οχημάτων υγραερίου στην Ευρώπη, και ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει μια επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG), σε όλα τα μοντέλα εσωτερικής καύσης της, που τα ονομάζει mild hybrid-G. Με το νέο Bigster, η Dacia ανοίγει νέους δρόμους, με ένα σύστημα κίνησης που συνδυάζει το διπλό καύσιμο με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο είτε τη βενζίνη είτε το υγραέριο, κατά τις φάσεις εκκίνησης και επιτάχυνσης, για βελτιωμένη οδηγική απόλαυση και απόδοση.
Bigster mild hybrid 130 4x4. Το νέο Bigster είναι κατασκευασμένο με στόχο να ξεφύγει από τα τετριμμένα, καθώς διαθέτει ένα σύστημα τετρακίνησης που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, και Mild Hybrid σύστημα 48V για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Αυτό το υβριδικό σύστημα λειτουργεί υποβοηθητικά στον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, ενώ παρέχει βελτιωμένη οδηγική απόλαυση.
Και αν θες να βγεις εκτός δρόμου;
Το Bigster δεν είναι SUV μόνο για τη βιτρίνα. Με πραγματικές off-road δυνατότητες και 4κίνηση, πάει όπου θες. Χωρίς να το κάνει θέμα χάρη στα:
AUTO: η ροπή κατανέμεται αυτόματα μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με το βαθμό πρόσφυσης και την ταχύτητα.
SNOW: βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους με συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τις λειτουργίες του ESC και του traction control.

MUD/SAND: για οδήγηση σε σαθρό έδαφος, όπως λασπώδεις ή αμμώδεις διαδρομές
OFF-ROAD: εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου, και είναι ιδανική επιλογή για σκληρά και πετρώδη εδάφη. Αυτή η λειτουργία κατανέμει τη ροπή αυτόματα και αποτελεσματικά μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών ανάλογα με το βαθμό πρόσφυσης και την ταχύτητα.
Το Bigster είναι το SUV της Dacia που περίμενες
‘Cool’, στιβαρό, eco-smart, με έξυπνα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης που απλώς δουλεύουν. Και το καλύτερο; Σου προσφέρει όλα αυτά χωρίς να απαιτείς "δάνειο" για να το αποκτήσεις. Σου προσφέρει όλα αυτά με μόλις 23.800€, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
Γιατί το Dacia Bigster δεν προσποιείται. Είναι.