Μετ’εμποδίων άνοιξαν τα σχολεία στον Βόλο – Οδηγίες στους μαθητές για το μη πόσιμο νερό
Με μεγάλη δυσκολία και όχι στο σύνολό τους άνοιξαν τα σχολεία στον Βόλο. Οι μαθητές έφτασαν στα σχολεία τους περνώντας μέσα από λασπωμένους δρόμους, ενώ οι διευθυντές, δάσκαλοι και καθηγητές εφιστούν την προσοχή κυρίως στους μικρούς μαθητές να μην χρησιμοποιήσουν σε καμία περίπτωση το νερό που τρέχει από τις βρύσες καθώς δεν είναι πόσιμο.
Την ίδια στιγμή ομάδα πολιτών κατέθεσε υπόμνημα κατά του δημάρχου Αχιλλέα Μπέου τόσο για τον μην καθαρισμό ρεμάτων όσο και για την επίθεση του χθες εναντίν πολίτη.