Burger King: Μπορεί να ήρθε στην Ελλάδα μόλις πριν λίγους μήνες, ωστόσο η γνωστή αλυσίδα προχώρησε σε κάτι αναπάντεχο: Παρουσίασε πως είναι ένα burger 34 ημέρες μετά. Το αποτέλεσμα είναι αυτό ακριβώς που θα περίμενε κανείς, το burger έχει μουχλιάσει και είναι στα όρια της αποσύνθεσης. Πρόκειται όμως για ένα ξεχωριστό burger και συγκεκριμένα το νέο burger της εταιρείας που είναι χωρίς συντηρητικά.

Η εταιρεία αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο προϊόν με αυτό τον ανορθόδοξο τρόπο. Μάλιστα, συμπεριέλαβε στην τηλεοπτική διαφήμισή της και το time lapse βίντεο τα στάδια αποσύνθεσης του μπέργκερ κατά την διάρκεια 34 ημερών, με το τραγούδι της Ντίνα Ουάσινγκτον «What a Difference a Day Makes» να ακούγεται στο παρασκήνιο. Σημειώνεται πως, τα χρώματα αλλά και τα ειδικά εφέ που χρησιμοποιούνται για να κάνουν τα γεύματα εστιατορίων και τα συστατικά τους να δείχνουν λαχταριστά απουσιάζουν, ενώ το σλόγκαν αναφέρει: «Η ομορφιά του να μην υπάρχουν συντηρητικά». Τονίζεται πως το μουχλιασμένο μπέργκερ μπορεί να φαίνεται αηδιαστικό, αλλά η εταιρεία Brands International, στην οποία ανήκει το Burger King, στοχεύει στους πελάτες που αναζητούν πιο υγιεινά, οργανικά συστατικά.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις