«Σας ακούμε και ας το ξεκαθαρίσουμε: Νοιαζόμαστε για τα παιδιά», ανέφερε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi σε μήνυμα – απολογία στο Twitter. «Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την σκληρή εικόνα και διαβεβαιώνουμε πως δεν θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον». Η διαφήμιση με ένα κοριτσάκι να τρώει μια μπανάνα μπροστά από ένα πολυτελές σπορ αυτοκίνητο, προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στα social media.

Οι επικριτές του σποτ χαρακτήρισαν τουλάχιστον «προκλητική» τη στάση του κοριτσιού αλλά και «απειλητική για τη ζωή του», με κάποιους να επισημαίνουν πως ο οδηγός δεν θα ήταν σε θέση να δει το παιδί σε αυτή την πόζα, ακουμπώντας στη μάσκα του αυτοκινήτου. Άλλοι σχολίασαν πως η εικόνα περιέχει σεξουαλικό υπονοούμενο, καθώς οι μπανάνες και τα σπορ αυτοκίνητα πολύ συχνά χρησιμοποιούνται ως συμβολισμός του ανδρικού πόθου. Το σλόγκαν της Audi στα αγγλικά, πάνω από την εικόνα, γράφει: «Άσε την καρδιά σου να χτυπήσει πιο γρήγορα – σε κάθε επίπεδο».

«Άσε την καρδιά σου να χτυπήσει πιο γρήγορα σε κάθε επίπεδο; Η εικόνα ενός παιδιού με μπανάνα στο στόμα και πολυτελές αυτοκίνητο- τόσο λάθος σε ΚΑΘΕ επίπεδο», «Ένα κοριτσάκι με φαλλικό σύμβολο στο χέρι της. Μάλιστα…», «Ας συνοψίσουμε: Κόκκινο=ερωτισμός, σπορ αμάξι= υποκατάστατο ισχύος, μίνι φούστα με animal print= σεξ απίλ, μπανάνα= φαλλικό σύμβολο. Αλλά σίγουρα είναι όλα απλώς συμπτωματικά…», ήταν μερικά από τα αρνητικά σχόλια των χρηστών των κοινωνικών δικτύων. Ενώ κάποιος άλλος έγραψε: «Αυτή πρέπει να μία από τις πιο ανόητες διαφημίσεις όλων των εποχών».

Ο Μάρκ Κρόιτσερ, μηχανικός και blogger, υπερασπίστηκε ωστόσο το κόνσεπτ της διαφήμισης. «Βασικά για μένα το μήνυμα είναι: Audi RS4= οικογενειακό αυτοκίνητο. Όπως κάνεις η κόρη σου την καρδιά σου να χτυπά πιο γρήγορα, έτσι κάνει και το RS4. Και τα δυο είναι υπέροχα», έγραψε στο Twitter.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι διερευνά πώς έφτασε να δημοσιοποιηθεί η διαφήμιση.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις