Τηλεργασία Κοστούμι Πιζάμα: Αυτό είναι το νέο dress code που θα σαρώσει
Η εμφάνιση «γραφείο – σπίτι» συνδυάζει εμφάνιση και άνεση. Πολλοί εργαζόμενοι εξ αποστάσεως χρειάζεται να συμμετέχουν σε τηλεσυζητήσεις και συνήθως αυτό που συμβαίνει είναι ο χώρος πίσω από την πλάτη να εμφανίζεται ουδέτερος ή τακτοποιημένος ενώ ότι σε δεν εμφανίζεται μπορεί και να επικρατεί το χάος. Το αυτό ισχύει και με την εμφάνιση. Συνήθως οι εργαζόμενοι γραφείου φορούν πουκάμισο αλλά κανείς δεν ξέρει τι φορούν από τη μέση και κάτω. Αν είναι με τις παντόφλες, με το εσώρουχο ή ή την πιζάμα. Επειδή λοιπόν κανείς δεν θέλει να εμφανίζεται στην οθόνη αναμαλλιασμένος και φορώντας μια φανέλα, μια εταιρεία στην Ιαπωνία, δημιούργησε ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο σύγχρονος εργαζόμενος της εποχής της τηλεργασίας: το «κοστούμι-πιζάμα». Συνδυάζει το «επίσημο» στιλ της εμφάνισης γραφείου με την αίσθηση απαλότητας των ρούχων σπιτιού. Σύμφωνα με το Reuters η Aoki Holdings προωθεί τα κοστούμια της, που κυκλοφορούν ήδη σε αποχρώσεις του μπλε, μπεζ, μαύρου και γκρι, σε άνδρες και γυναίκες που εργάζονται από το σπίτι. Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, κάθε κομμάτι του «κοστουμιού-πιζάμα» πωλείται ξεχωριστά, για δυνατότητα mix-and-match.
Τα τζάκετ είναι φτιαγμένα από πλεκτό απαλό ύφασμα και συνδυάζονται με ελαστικά παντελόνια, κατασκευασμένα για πολύωρη καθιστική εργασία. Καθένα από τα κομμάτια κοστίζουν περίπου 48 δολάρια στο online κατάστημα της Aoki. To «κοστούμι-πιζάμα» δείχνει πώς η βιομηχανία ενδυμάτων ξέρει να αξιοποιεί τα νέα δεδομένα που φέρνει η πανδημία και κρατά στο σπίτι πολλούς εργαζόμενους γραφείου. Τα ρούχα αυτά θυμίζουν τους πρώτους παρουσιαστές της τηλεόρασης, που δεν τους έδειχναν ολόσωμους ο φακός. Φορούσαν λοιπόν κοστούμι από τη μέσα και πάνω και το τζιν τους ή ακόμα και φόρμα από τη μέση και κάτω. Μια έρευνα του Pew Research Center έδειξε ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι ακόμα και μετά την πανδημία. Αυτό σημαίνει ότι πολλές εταιρείες μπορεί να ακολουθήσουν μελλοντικά τον δρόμο που χάραξε η Aoki, προσαρμόζοντας τα προϊόντα τους και φέρνοντας μεγάλες αλλαγές στον χώρο της «μόδας γραφείου».ICYMI: This pajama suit, created by a Japanese apparel company highlights how clothing makers are adapting to popular demand for comfortable clothing while working from home https://t.co/uzCRTm3s1t pic.twitter.com/S3qCLYvC2z
— Reuters (@Reuters) December 21, 2020