Είναι γεγονός ότι οι καφετέριες που κάνουν delivery έχουν ακούσει τα πάντα από «περίεργους» πελάτες.

Ή μάλλον όχι τα πάντα αφού, το περιστατικό που σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη ξεπέρασε τη φαντασία. Γνωστή αλυσίδα καφέ δέχτηκε από πελάτη μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών και διανομής ένα μήνυμα με «παρατηρήσεις» 164 λέξεων. Ο πελάτης παραπονέθηκε μεταξύ άλλων, ότι η καστανή ζάχαρη που έβαλαν στον καφέ του δεν ήταν καλά χτυπημένη.

Όπως μετέδωσε η εκπομπή της ΕΡΤ «Από τις έξι» ο ίδιος κατά τα άλλα έγραψε πως είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊόντα της καφετέριας. Ο πελάτης στην παραγγελία του τόνισε ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του freddo espresso με σαντιγί, την ήθελε να είναι καλά χτυπημένη καθώς την προηγούμενη φορά δεν ήταν.

Επίσης ανέφερε πως στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις