Μπόρις Τζόνσον: «Εάν αφήνετε πίσω σας το χάος, τότε κάντε το με στιλ», γράφει η νέα διαφήμιση της Sixt, αναφερόμενη φυσικά στην παραίτηση του Βρετανού.

Η έμπνευση της εταιρίας να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο γεγονός μπορεί να θεωρηθεί αρκετά επιτυχημένη, αφού έγινε ήδη viral. Ταυτόχρονα, είναι μια ακόμη φορά που το μάρκετινγκ μεγάλων εταιριών, χρησιμοποιεί έξυπνα την επικαιρότητα για την προώθηση των προϊόντων τους.

«Όταν έρχεται η ώρα να φύγεις, τότε πρέπει να φύγεις. Μπορείς μάλιστα να φύγεις με μια BMW», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση της επίσημης σελίδας της SIXT στο Facebook, η οποία συνοδεύεται από μια φωτογραφία του Τζόνσον να χαιρετάει, έχοντας δίπλα του ένα πολυτελές αυτοκίνητο.

«Ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην εφαρμογή SIXT για να κάνετε (σχεδόν) οποιαδήποτε έξοδο πιο αριστοκρατική», σημειώνει, με έμμεση αναφορά στην παραίτηση Τζόνσον, η διαφήμιση.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις