Εστιατόριο απάντησε σε πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» εργαζόμενο
Μπορεί να είμαστε στο 2023, δυστυχώς, όμως ακόμα και σήμερα στην χώρα μας είμαστε πολλά χρόνια πίσω σε επίπεδα συμπεριφοράς. Αυτό το συμπέρασμα λαμβάνει κανείς, με αφορμή το περιστατικό σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, όταν ένας πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το εν λόγω περιστατικό συνέβη το Σάββατο σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα, με το ίδιο το μαγαζί να γνωστοποιεί την είδηση μέσω instagram και στη συνέχεια να καλεί τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε αυτό.
Η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.