Google – Διαφήμιση: Όπως διαφημίζει η ίδια η εταιρεία «οι διαφημίσεις Google μπορούν να απογειώσουν την κερδοφορία της επιχείρησής σας σχεδόν σε όποιον τομέα και να δραστηριοποιείστε». Και αν σκεφτούμε ότι η μεγαλύτερη επιχείρηση κάθε χώρας είναι η κυβέρνησή της, είναι επόμενο να καταφεύγει στη Νο1 δύναμη του διαδικτύου.

Το διαφημιστικό budget που δίνει η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Google, από τις 20 Μαρτίου 2019 μέχρι και τις 12 Μαΐου 2020, την κατατάσσει στην τρίτη θέση, στην Ευρώπη, με την Αγγλία να κατέχει την πρώτη και δεύτερη θέση (πρώτο το Συντηρητικό κόμμα με 1.053.600 ευρώ, δεύτερο το Εργατικό κόμμα με 692.450 ευρώ).

Το θέμα είναι ότι η Νέα Δημοκρατία την ίδια στιγμή χρωστά 308 εκατομμύρια ευρώ σε δάνεια. Και μια δαπάνη 650 χιλιάδες ευρώ για πολιτικές διαφημίσεις, μόνο προς ένα μέσο, δεν είναι αμελητέα.

Όμως η εικόνα μετράει. Κι εν προκειμένω υπάρχει και η έμμεση καλή εικόνα που προκύπτει από αρκετά εγχώρια ΜΜΕ. θυμίζουμε ότι ως κυβερνών κόμμα, εν μέσω πανδημίας, έδωσε 11 εκατομμύρια διαφήμιση για τη στήριξη συγκεκριμένων ΜΜΕ. Επίσης, με απόφαση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, εγκρίθηκαν Προγράμματα Επικοινωνιακής Προβολής 7  Περιφερειών της χώρας, για το 2020, συνολικού ύψους 13,5 εκ ευρώ (Αττική 2.471.885,27, Θεσσαλία 630.000, Κρήτη 2.500.00ο, Πελοπόννησος 1.200.000, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 1.845.231,20, Κεντρική Μακεδονία 930.311,26 Νότιο Αιγαίο 4.066.000).

Αν προστεθούν και τα προγράμματα επικοινωνίας των υπολοίπων 6 Περιφερειών και στα ποσά αυτά  προστεθούν επίσης και τα ποσά που αφορούν στην επικοινωνιακή πολιτική  των Ειδικών Υπηρεσιών Διαχείρισης Ε.Π. των Περιφερειών και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, τότε φτάνουμε σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία της Google, βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα, στη 17η θέση, (4ο μετρώντας από το τέλος), δαπανώντας συνολικά 166.300 ευρώ, περίπου τέσσερις φορές λιγότερα απ’ ότι η Νέα Δημοκρατία.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις