ΟΣΕ: Παραιτήθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κώστας Σπηλιόπουλος
Την παραίτησή του από την υψηλόβαθμη θέση στον ΟΣΕ υπέβαλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Κώστας Σπηλιόπουλος. Ο προερχόμενος από το ΚΙΝΑΛ, Κώστας Σπηλιόπουλος, είχε διατελέσει στο παρελθόν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ. Στην παραίτηση αναφέρονται προσωπικοί λόγοι, ωστόσο πληροφορίες από την περιφέρεια του κ. Σπηλιόπουλου τονίζουν ότι υπήρχαν προστριβές με το Υπουργείο.
Προσωρινά τον ΟΣΕ θα διευθύνει ο οικονομολόγος Αθανάσιος Κοτταράς, εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης, με το θέμα να αναμένεται να κλείσει το αμέσως επόμενο διάστημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σπηλιοτόπουλος απέστειλε επιστολή παραίτησης στον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, κι όχι στον αρμόδιο υπουργό, Κώστα Αχ. Καραμανλή. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τις προηγούμενες ημέρες υπήρξε συνάντηση των δύο ανδρών, Σπηλιοτόπουλου και Καραμανλή, ωστόσο δεν κατάφεραν να γεφυρώσουν τις διαφορές τους.
Ο Κώστας Σπηλιόπουλος ήταν στέλεχος του ΚΙΝΑΛ και η τοποθέτησή του πέρυσι στον ΟΣΕ, οδήγησε σε διαγραφή του από το κόμμα. Είχε κατέβει ως «αντάρτης» υποψήφιος Περιφερειάρχης, κόντρα στην επίσημη υποψηφιότητα του ΚΙΝΑΛ στο πρόσωπο του Απόστολο Κατσιφάρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε η Ναυτεμπορική, ο κ. Σπηλιόπουλος εμφανιζόταν να είχε χάσει, το τελευταίο διάστημα, τον έλεγχο του διοικητικού συμβουλίου, με αποτέλεσμα κάποιες εισηγήσεις του να μην τύγχαναν ευρείας αποδοχής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την εκδήλωση προστριβών μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τον πρώην πρόεδρο.
Ο ΟΣΕ έχει μπροστά του την πρόκληση της υλοποίησης του μεγάλου έργου συντήρησης των γραμμών ολόκληρου του δικτύου του που έχει εξαγγελθεί από την κυβέρνηση, ενώ λύση θα πρέπει να βρεθεί άμεσα και στον τρόπο έλευσης του τρένου στην Πάτρα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσίευσε το Βήμα, η παραίτηση του μέχρι εχθές επικεφαλής του ΟΣΕ, η οποία συνοδεύτηκε από την παραίτηση και του γενικού διευθυντή που ο ίδιος είχε επιλέξει, έχει φέρει παγωμάρα στους υπόλοιπους ορόφους του κτηρίου της Καρόλου.
«Τα έργα συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, που είναι και το μεγάλο στοίχημα του Οργανισμού, δεν έχουν καν ξεκινήσει, ενώ μερίδα των εργαζομένων κάνει λόγο για 7 μήνες απραξίας. Η ανησυχία εδράζεται στο γεγονός ότι όταν διοριστεί νέα διοίκηση, όσο σύντομα κι αν γίνει αυτό, θα χρειαστούν κάποιοι μήνες μέχρι το σύστημα να πάρει μπροστά. Εξάλλου, ο ΟΣΕ δεν έχει και τη φήμη του πλέον ευέλικτου φορέα του Δημοσίου», υπογραμμίζει το ίδιο ρεπορτάζ.