Παπαδημούλης για τηλεκατάρτιση: “Αποστάσεις της Κομισιόν από σκάνδαλο των #voucher και του #σκοιλελικικου, μετά από ερώτηση Ευρωβουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.” αναφέρει ο Δημήτρης Παπαδημούλης, δημοσιεύοντας την απάντηση της Επιτροπής και συγκεκριμένα του Επιτρόπου της, αρμόδιου για θέματα Απασχόλησης, Νίκολας Σμιτ, σε ερώτηση που είχαν καταθέσει οι ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.

Αναφέρει ο κ. Παπαδημούλης: “Η Ερώτηση αφορούσε το φιάσκο με το πρόγραμμα τηλεκατάρτισης των ελεύθερων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και επιστημόνων με τη χρήση voucher μέσω ιδιωτικών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), που με προχειρότητα και μετά τον περίγελο και την δημόσια κατακραυγή αναγκάστηκε να αποσύρει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, διατηρώντας ωστόσο τον αρμόδιο Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση, στη θέση του. Στην απάντησή της η Κομισιόν αναφέρει ότι για την «περίπτωση του προγράμματος τηλεκατάρτισης με τη χρήση κουπονιών», μόνες «αρμόδιες είναι οι αρχές σε κάθε κράτος μέλος για να διαχειρίζονται την επιτόπια υλοποίηση, συμπεριλαμβανομένων της επιλογής, της έγκρισης και της παρακολούθησης των έργων». Όπως σπεύδει να διευκρινίσει ο Επίτροπος Σμιτ, κρατώντας αποστάσεις από τον επικών διαστάσεων τραγέλαφο των «σκοιλ ελικικού» και «μέτζη του νεούκτη» της γαλάζιας τηλεκατάρτισης, «η Επιτροπή δεν λαμβάνει κοινοποιήσεις, ούτε εγκρίνει έργα», ως εκ τούτου «η Επιτροπή δεν συμμετέχει ενεργά στην εν λόγω διαδικασία»”.

“O Επίτροπος σημείωσε ακόμη πως «τα κράτη μέλη μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) για τη στήριξη προγραμμάτων μειωμένου ωραρίου εργασίας, καθώς και ειδικών μέτρων για τους αυτοαπασχολούμενους, υπό ορισμένες προϋποθέσεις.» Υπογραμμίζει δηλαδή στην απάντησή του τις δυνατότητες στήριξης πτυχιούχων χωρίς να αναφέρεται καθόλου στην πρωτοφανή απόφαση της κυβέρνησης να στήσει πρόγραμμα “κατάρτισης” για επιστήμονες – οι οποίοι, σε πολλές περιπτώσεις, κατέχουν πέραν του ενός πανεπιστημιακού τίτλου – που απαξίωσε την επιστημονική τους επάρκεια, με μια, καινοφανούς έμπνευσης, μέθοδο ακαδημαϊκής υποβάθμισης”.

Η ανάρτηση του Δημήτρη Παπαδημούλη

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις