Super League:Μία πρωτοβουλία που πάει μπροστά το ελληνικό ποδόσφαιρο στον διαδικτυακό χώρο είναι έτοιμη να κάνει η Super League. Όπως αναφέρει η LiveSport, η διοργανώτρια Αρχή θα ξεκινήσει επαφές με τον τηλεοπτικό πάροχο DAZN, για να στεγάσει τους αγώνες ομάδων που δεν θα έχουν συμβόλαιο την επόμενη σεζόν ή θελήσουν να διακόψουν την συνεργασία τους με τον πάροχό τους. Ο εν λόγω τηλεοπτικός πάροχος DAZN θεωρείται το αθλητικό «Netflix».

Το συγκεκριμένο κανάλι αποτελεί μια συνδρομητική πλατφόρμα μετάδοσης αγώνων που λειτουργεί όπως το δημοφιλές Netflix. Δεν χρειάζεται εξοπλισμό ή δορυφορική κεραία για να λειτουργήσει, ενώ η εικόνα μεταδίδεται μέσω ίντερνετ σε τηλεοράσεις, υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα κ.α. Πρόκειται για μια υπηρεσία που διατίθεται προς το παρόν σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Ιαπωνία, Βραζιλία και Καναδά.


Όσον αφορά τοντρόπο συνεργασίας της πλατφόρμας με τις εκάστοτε ομάδες, θα γίνει ως εξής: Οι ομάδες θα πληρώνουν ένα αντίτιμο στο DAZN ώστε να φιλοξενεί την εικόνα από αγώνες, εκδηλώσεις κλπ και θα εισπράττουν τα έσοδα από τις συνδρομές και τις χορηγίες που θα «κλείσουν».