Δεν υπάρχουν μόνο καλά νέα για τα Tesla. Πολλοί ιδιοκτήτες αναφέρουν προβλήματα με την ποιότητα κατασκευής και την απόδοση. Ειδικά το Μοντέλο Χ αλλά και το Model 3 «βγάζει μόδες» που λέμε και στη γλώσσα του συνεργείου.

Αυτά είναι τα βασικά προβλήματα που ανέφεραν οι κάτοχοι του Model 3, ταξινομημένα κατά επίπεδο σοβαρότητας.

8. Θολή εικόνα στην κάμερα της όπισθεν

Ένας ιδιοκτήτης στο Model 3 Owners Club αναφέρει ότι η κάμερα της όπισθεν έχει θολή μια θολή εικόνα (διαβάστε εδώ την αναφορά) δυσκολεύοντάς τον στην πίσω κίνηση και το παρκάρισμα. Άλλοι ιδιοκτήτες στο φόρουμ υποτίμησαν το περιστατικό, αλλά η ίδια καταγγελία εμφανίστηκε σε άλλους ιστότοπους.

Ο ιδιοκτήτης που δημοσίευσε το πρόβλημα έχει στην ιδιοκτησία του επίσης ένα Model S και είπε ότι η κάμερα του Model 3 “σίγουρα δεν είναι τόσο καλή”.

7. «Σκουριά στο Tesla μου»

Ένας ιδιοκτήτης ανέφερε οκτώ προβλήματα, μερικά από τα οποία εξακολουθούν να επιμένουν μετά από τρία ραντεβού στο σέρβις
Στις σελίδες Tesla του Reddit, εμφανίστηκε μία φωτογραφία που δείχνει μια σκουριασμένη πόρτα σε ένα παραδομένο όχημα. Ο ιδιοκτήτης αυτού του αυτοκινήτου απάντησε στην ανάρτηση και επιβεβαίωσε τη σκουριά, λέγοντας ότι μπορεί να ήταν “λεκές” από κάποιο είδος “απορροής”.

Υποψία σκουριάς σε Tesla Model 3 από ανάρτηση στο Reddit

Ο ίδιος ιδιοκτήτης συνέχισε να περιγράφει οκτώ διαφορετικά προβλήματα στο Model 3 του – μερικά από τα οποία δεν είχαν διορθωθεί μετά από τρεις επισκέψεις στα κέντρα εξυπηρέτησης της Tesla.

6. Ενώ οδηγείς πρέπει να ψάχνεις την οθόνη αφής για να ρυθμίσεις το cruise control.

Υπάρχουν ιδιοκτήτες που δυσκολεύονται με το πάτημα οθόνης κατά την οδήγηση. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός και έγκυρος στις δοκιμές αυτοκινήτων Consumer Reports αγοράζει όλα τα αυτοκίνητα που δοκιμάζει, οπότε σίγουρα πληροί τις προϋποθέσεις αξιοπιστίας στις αναφορές του. Στην ως επί το πλείστον θετική κριτική τους για το Model 3 υπάρχει μία εξαίρεση.

“Πολύ συχνά οι οδηγοί μας αναγκάζονταν να πάρουν το βλέμμα τους μακριά από το δρόμο για να ελέγξουν την ταχύτητα, το εύρος ή τον χρόνο και πολλές από τις οθόνες είναι πολύ μικρές για να τις δει κανείς με μια γρήγορη ματιά.” Οι δοκιμαστές ήταν απογοητευμένοι που δεν υπήρχε διαθέσιμο head-up display (HUD).

Ένας κριτικός από το Engadget ανέφερε το ίδιο θέμα – και διευκρίνισε ότι έπρεπε να μπει σε ένα υπομενού για να βρει το σωστό κουμπί για το cruise control. Τα λόγια του για να περιγράψει την κατάσταση ήταν «δυνητικά επικίνδυνο». Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και παλαιότερα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα η δεύτερη γενιά prius της Toyota έχει στο δεξί χέρι του οδηγού μαζί με τους καθαριστήρες το κουμπί για το Cruise Control.

5. Προβλήματα με το φινίρισμα του χρώματος

Οι ατέλειες στο χρώμα είναι ένα συνηθισμένο παράπονο για το Model 3. Έχουν επισημανθεί προβλήματα βαφής, ακόμα και στη Λέσχη Ιδιοκτητών Model 3, όπου ένας ιδιοκτήτης ανέφερε γρατσουνιές γύρω από το έμβλημα της κουκούλας και ατέλειες στην προεξοχή του κορμού.

Ένα τρίτο προβληματικό σημείο βαφής εμφανίστηκε αφού αντικατέστησε τη θύρα φόρτισης ενω κάποιες φορές υπάρχουν λεπτομέρειες που ξεφεύγουν τις ενώσεις των μεταλλικών μερών

4. Μικρά προβλήματα στις πόρτες τα παράθυρα και στο σασί

Έχουν γραφτεί πολλά για το μοντέλο 3. της Tesla, αλλά αυτές οι αναφορές προέρχονται κυρίως από λάτρεις και ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων ηλεκτρικών οχημάτων. Ελάχιστοι όμως με βαθιά εμπειρία στο σχεδιασμό, τη μηχανική και την κατασκευή δεν το έχουν αξιολογήσει, τουλάχιστον όχι δημόσια. Ο Sandy Munro το 2018 αξιολόγησε ένα Model 3 εντοπίζοντας μια σειρά από ζητήματα που πραγματικά δεν του άρεσαν στο αυτοκίνητο, τα οποία επεσήμανε στον John McElroy της Autoline.  Είναι βέβαιο ότι από το 2018 μέχρι σήμερα η Tesla κάνει προσπάθειες να τα βελτιώσει. Δείτε το βίντεο

3. Δεισλειτουργίες στην οθόνη αφής

Με την οθόνη αφής να ελέγχει σχεδόν τα πάντα, η βλάβη σε αυτή όταν προκύπτει είναι μια σημαντική δυσλειτουργία.
Τον Φεβρουάριο του 2018, η Green Car Reports δανείστηκε το Model 3 ενός πιστού αναγνώστη για να κάνει μια πρώτη οδήγηση και μια εμπεριστατωμένη ανασκόπηση του νέου EV. Ωστόσο, πριν δημοσιεύσει αυτές τις αναφορές, ο αρχισυντάκτης John Voelcker σημείωσε ότι η ποιότητα κατασκευής ήταν “με μια λέξη φρικτή”. Πάντως η Tesla δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα της οθόνης και αρκετά tips για το reset και restart σε περίπτωση προβλημάτων. Δείτε το βίντεο

2. «Κλειδώθηκα έξω από το Tesla μου»

Εάν δεν μπορείτε να μπείτε στο αυτοκίνητο σας, έχετε πρόβλημα. Έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις όπου ένας ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο με την ηλεκτρονική κάρτα κλειδιού ή την εφαρμογή iPhone. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει μεταλλικό κλειδί, έπρεπε να καλέσει έναν τεχνικό της Tesla να έρθει και να χρησιμοποιήσει μια φορητή μπαταρία για να ανοίξει το καπό. Μπέρδεμα… Καθόλου τυχαία έχουν δημιουργηθεί δεκάδες βίντεο οδηγιών στο Youtube για το συγκεκριμένο πρόβλημα

1.Τερματισμός λειτουργίας (shutdown) την ώρα που οδηγείς!

Όπως μπορείτε να δείτε στα παρακάτω βίντεο σε κάποιες περιπτώσεις οι οθόνες και τα όργανα ελέγχου των Tesla «μαυρίζουν» χωρίς βέβαια να τίθεται θέμα ασφάλειας για το αυτοκίνητο. Απλά νεύρα για τους οδηγούς που βέβαια μπορούν να κάνουν restart της οθόνης ακόμα και εν κινήσει χωρίς προβλήματα.

Συμπερασματικά: Ακόμα και στα αυτοκίνητα που μπορούν αν χαρακτηριστούν πρωτοποριακά  ή ακόμα και «θαύματα της τεχνολογίας» υπάρχουν τρωτά σημεία είτε σε μεμονωμένες περιπτώσεις είτε από άγνοια χειρισμού ή κακή χρήση. Καλό είναι πάντως να αναφέρονται και τα προβλήματα πέρα από τους συνηθισμένους «ύμνους» από κάποιους ειδικούς στον χώρο του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις