Στρατηγική συνεργασία του instacar με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο για την ανάδειξη της εταιρικής κουλτούρας
Σε αυτό το πλαίσιο, το instacar και ο Κωνσταντίνος Κίντζιος δημιουργούν μια σειρά σύντομων βίντεο, μέσα από τα οποία παρουσιάζεται η φιλοσοφία της ομάδας του instacar.

Το instacar, η πλέον δυναμική ελληνική εταιρεία με υπηρεσίες ευέλικτου leasing και πώλησης οχημάτων, ανέπτυξε μια διαφορετική, καινοτόμα συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο, ως Brand Ambassador - έναν από τους πιο επιδραστικούς διαμορφωτές γνώμης, που διακρίνεται για το αυθεντικό του ενδιαφέρον για την ανθρωποκεντρική ηγεσία και τη νοηματοδότηση της εργασίας.
Στόχος της συνεργασίας είναι η αξιοποίηση της εμπειρίας, αλλά και της μοναδικής οπτικής του Κωνσταντίνου Κίντζιου στη δημιουργία γνώσης και έμπνευσης για τις ομάδες του instacar, καθώς και η προβολή της κουλτούρας του instacar, ως ένα θετικό παράδειγμα λειτουργίας μιας σύγχρονης εταιρείας.
Σε αυτό το πλαίσιο, το instacar και ο Κωνσταντίνος Κίντζιος δημιουργούν μια σειρά σύντομων βίντεο, μέσα από τα οποία παρουσιάζεται η φιλοσοφία της ομάδας του instacar, με τις ιστορίες των ανθρώπων του να λειτουργούν ως όχημα για την προβολή μιας εταιρικής καθημερινότητας που ενσωματώνει τη συνεργασία, το διάλογο, τη συμπερίληψη και τη συνεχή αναζήτηση λύσεων. Η κάμερα ακολουθεί τον Κωνσταντίνο Κίντζιο στην καθημερινότητα των μελών της ομάδας του instacar, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις, τις αξίες και τις δυναμικές που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες ομάδες.
Με περισσότερα από 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε νευραλγικές θέσεις, ο Κωνσταντίνος Κίντζιος, ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων, έχει συνεργαστεί με περισσότερες από 250 εταιρείες, έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 500 δημόσιες ομιλίες, καθώς, επίσης, είναι συνδημιουργός του Νο1 Business Podcast της Ελλάδας. Η συνεργασία του με το instacar αξιοποιεί τη μοναδική του ικανότητα να παρατηρεί, να συνομιλεί και να μετατρέπει την εσωτερική λειτουργία ενός οργανισμού σε περιεχόμενο με ουσία και θετικό αποτύπωμα στο οικοσύστημα.
Το πρώτο βίντεο είναι ήδη στον αέρα, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός ευρύτερου πλάνου ανάδειξης και ενδυνάμωσης της εταιρικής ταυτότητας του instacar και του employer branding.
Δείτε περισσότερα στη σχετική διεύθυνση.