Η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει σε λίγες ημέρες στο σαλόνι της Γενεύης ωστόσο η Audi έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία για την πιο «καυτή» ανοιχτή έκδοση του A3. Το S3 cabriolet διαθέτει τετραθέσια διάταξη καθισμάτων και χώρους παρόμοιους με αυτούς της sedan εκδοχής.
Η σχεδιαστική παράδοση απαιτεί μαλακή οροφή για λόγους εμφάνισης και πρόσθετου βάρους. Ο σκελετός της υφασμάτινης οροφής είναι από μαγνήσιο για χαμηλό βάρος και ο ηλεκτρουδραυλικός μηχανισμός επιτρέπει το άνοιγμα σε 18 δευτ. ακόμη κι εν κινήσει για ταχύτητα έως 50km/h. Για την προστασία των επιβατών σε ανατροπή υπάρχουν πτυσσόμενες μπάρες.
Κάτω από το καπό περιστρέφεται ο δίλιτρος turbo TFSI με κυβισμό 1.984 κ.εκ. και υποτετράγωνη αρχιτεκτονική (82,5mm διάμετρος και 92,8 διαδρομή) για σπορ αίσθηση στον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Οι 300 ίπποι αποδίδονται από τις 5.500 έως τις 6.200rpm. Χάρη στα sound flaps μεταβάλλεται ο ήχος των εξατμίσεων στις υψηλές στροφές παράγοντας πιο μπάσο και «ψαρωτικό» ήχο. 
Η ροπή των 380Nm φροντίζει να κάνει απλή διαδικασία τις προσπεράσεις ακόμη κι όταν οι θέσεις στο πίσω κάθισμα είναι κατειλημμένες. Από πλευράς επιδόσεων η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h. Για τα πρώτα 100km/h χρειάζονται μόλις 5,4 δευτ χάρη στο κιβώτιο S-Tronic τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη που κάνει αστραπιαίες τις αλλαγές.
Ο δίλιτρος turbo είναι από τους κορυφαίους στη θερμική διαχείριση καθώς διαθέτει δύο βαλβίδες ελέγχου της κυκλοφορίας του ψυκτικού μέσου. Η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή έτσι ώστε να μπορεί να ψύχεται από το κύκλωμα ψύξης. Αυτό έχει συνέπεια τη μείωση της θερμοκρασίας των καυσαερίων σε συνθήκες φορτίου προς όφελος της οικονομίας.  Από την άλλη κατά την κρύα εκκίνηση λειτουργεί αντίστροφα ώστε να πιάσει γρηγορότερα ο κινητήρας τη θερμοκρασία λειτουργίας για λιγότερους ρύπους.
Στο εξάρι κιβώτιο οι πρώτες σχέσεις έχουν πιο κοντή κλιμάκωση για πιο δυναμική οδήγηση και η μακριά έκτη φροντίζει για την οικονομία στο ταξίδι.
Το S3 cabriolet διαθέτει λειτουργία launch control που επιτρέπει την παράκαμψη του διπλού συμπλέκτη ώστε κατά την επιτάχυνση από στάση με τέρμα γκάζι, να υπάρχει μια μικρή ολίσθηση των τροχών για καλύτερη επίδοση. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με σύστημα τετρακίνησης quattro. 
Ο πολύδισκος συμπλέκτης είναι τοποθετημένος μετά τον κεντρικό άξονα και πριν την είσοδο στο πίσω διαφορικό και φροντίζει να μοιράζει τη ροπή αναλόγως των συνθηκών πρόσφυσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Υπό κανονικές συνθήκες μεγαλύτερο μέρος της ροπής κατευθύνεται στον εμπρός άξονα. Η διάθεσή του S3 cabriolet θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από 48.500 ευρώ.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις