Το πρώτο περιστατικό που συνδέεται με την ανάκληση της G.M. μας πάει πίσω στο 2004 όταν και καταγράφηκε ατύχημα σε αυτοκίνητο που η ακούσια επαφή του ποδιού του οδηγού με το κλειδί στη μίζα, απενεργοποίησε τον κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν εν κινήσει. 
Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε για να συνδεθεί το περιστατικό με την «αχίλλειο πτέρνα» που για τη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η μίζα και ο διακόπτης της. Τώρα λοιπόν, η G.M. κάνει ανάκληση σε μια σειρά αυτοκινήτων εκείνης της χρονολογίας για να επισκευάσει το πρόβλημα του διακόπτη της μίζας, που μετακινείται με ακούσια περιστροφή του κλειδιού, σβήνοντας τον κινητήρα και απενεργοποιώντας μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού όπως είναι οι αερόσακοι. 
Η ανάκληση αυτή αφορά 1.603.001 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στις Η.Π.Α. και στον Καναδά από το 2003 έως το 2007, καθώς επίσης και 15.073 που πουλήθηκαν στο Μεξικό αλλά και 2.591 που διατέθηκαν εκτός Β. Αμερικής. 
Τα μοντέλα αυτά είναι τα εξής: Chevrolet Cobalt, Pontiac Pursuit και G5 παραγωγής από 2005 έως 2007, Saturn Ion από 2003 έως 2007 και Chevrolet HHR, Pontiac Solstice και Saturn Sky από της διετίας 2006- 2007. 
Από την έρευνα προκύπτουν στοιχεία πως η GM γνώριζε το πρόβλημα από το 2007 και θα μπορούσε να έχει ανακοινώσει ανάκληση νωρίτερα και αναζητούνται ευθύνες σε προσωπικό τόσο της εταιρείας, όσο και του NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) που είχε εντοπίσει το πρόβλημα με τα καταγεγραμμένα ατυχήματα και δυστυχήματα στα οποία οι έρευνες έδειξαν πως οι αερόσακοι δεν άνοιξαν για να προστατεύσουν τους επιβάτες εξαιτίας του συγκεκριμένου προβλήματος. 
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις