Ήταν φυσικό κι αναμενόμενο μετά τα νέα Audi A7 και S7 Sportback να ακολουθήσει και η κορυφαία έκδοση RS7. Σχεδιαστικά, οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στους προφυλακτήρες, τους προβολείς τύπου LED ή προαιρετικά Matrix LED εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα. 
Οι στάνταρ τροχοί είναι διάστασης 20” ενώ προαιρετικά διατίθενται ζάντες 21”, καθώς και κεραμικά φρένα. Στην καμπίνα, αλλαγές έχουμε στον πίνακα οργάνων, στις επενδύσεις και στο διάκοσμο, καθώς και στο βελτιωμένο σύστημα πολυμέσων MMI με επεξεργαστή γραφικών της Nvidia. Κάτω από το καπό ο 4λιτρος V8 TFSI με σύστημα Cylinder On Demand (COD) συνεχίζει να αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm ροπής στις 1.750 – 5.500 rpm, αλλά βελτιώθηκε σε οικονομία καυσίμου με τη μέση κατανάλωση να είναι πλέον στα 9,5 lt/100 km. 
Η δύναμη περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου tiptronic των 8 σχέσεων, επιταχύνοντας το RS7 Sportback στα 100 km/h από στάση σε 3,9 sec και μέχρι την τελική ταχύτητα των 305 km/h (στην περίπτωση του προαιρετικού “Dynamic Package”). Τέλος, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC διαθέτει Sport mode και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις