Η Volvo παρουσιάζει ένα νέο σύστημα ασφάλειας το οποίο με τη χρήση προηγμένου λογισμικού και τους κατάλληλους αισθητήρες μπορεί και προσδιορίζει τους ιδανικούς «δρόμους διαφυγής» ώστε να αποφύγει ο οδηγός ένα ατύχημα. 
Μάλιστα, σε συνδυασμό με τα συστήματα αυτόματης πέδησης και αυτόνομης οδήγησης της Volvo, το σύστημα αυτό θα είναι σε θέση να εκτελέσει το ίδιο τις απαραίτητες μανούβρες αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα. Η κεντρική μονάδα ελέγχου στο αυτοκίνητο μπορεί να επεξεργάζεται σήματα προερχόμενα από τελείως διαφορετικές μεταξύ τους τεχνολογίες (φωτογραφίες, video, Radar, Lidar, GPS κλπ.), κάτι που για πρώτη φορά υλοποιείται τεχνολογικά. 
Το σύστημα Lidar βασίζεται στην εκπομπή παλμικής ακτινοβολίας λέιζερ και ακολούθως στην καταγραφή της ποσότητας του ανακλώμενου φωτός. Χρησιμοποιείται για την τρισδιάστατη απεικόνιση και τον εντοπισμό εμποδίων στο δρόμο. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί την κορωνίδα ενός τετραετούς ερευνητικού προγράμματος, που ξεκίνησε η Volvo το 2010 και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. 
Στο πρόγραμμα, που έχει τίτλο «The Non-Hit Car and Truck Project» συμμετείχαν τόσο η Volvo Cars όσο και η AB Volvo (φορτηγά), οι ÅF και HiQ (εταιρείες εκτίμησης κινδύνου και εξέλιξης συστημάτων αισθητήρων διαφορετικών μεταξύ τους τεχνολογιών οι οποίες όμως μπορούν και συνεργάζονται), Mecel (προμηθευτής αισθητήρων) καθώς και το Chalmers University of Technology, με έδρα το Γκέτεμποργκ.
Απώτερος στόχος είναι η η υλοποίηση του «Vision 2020»  σύμφωνα με το οποίο, μέχρι το 2020 η εταιρεία θα έχει αναπτύξει όλη την απαιτούμενη τεχνολογία ώστε να μην υπάρχει θανάσιμος ή σοβαρός τραυματισμός οποιουδήποτε επιβαίνει σε ένα καινούργιο μοντέλο Volvo και εμπλέκεται σε κάποιο ατύχημα. Είδομεν.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις