Η 8ηγενιά του γερμανικού οικογενειακού κατέφθασε στην ελληνική αγορά και διατίθεται με νέους κινητήρες βενζίνης και diesel σε εκδοχές αμαξώματος sedan και variant. Βασίζεται στη σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB χάρη στην οποία μειώθηκε το απόβαρο του αυτοκινήτου κατά 85 κιλά, με άμεσο αποτέλεσμα στις εκπομπές CO2 και στην κατανάλωση καυσίμου που ελαττώθηκαν κατά 20%. 
Η γκάμα περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης με κυβισμό 1.4 λίτρα με απόδοση 125 ίππους η βασική και 150 ίππους για την έκδοση με το σύστημα ACT. Στους diesel ο μικρότερος των 1,6 λίτρων είναι καινούριος και αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ή 7άρι DSG. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας έχει απόδοση 150 ίππους και η ισχυρότερη έκδοση αφορά τον biturbo των 2.000 κ.εκ. με απόδοση 240 ίππους και 500 Nm ροπή που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση 4Motion και 7άρι κιβώτιο DSG. 
Από πλευράς εξοπλισμού, η νέα γενιά Passat ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας λανσάροντας για πρώτη φορά συστήματα που δεν έχουν παρουσιαστεί σε κανένα άλλο αυτοκίνητο παγκοσμίως, όπως το Σύστημα Υποβοήθησης Κυκλοφοριακής Συμφόρησης “Traffic Jam Assist” και το Σύστημα Αυτόματου Παρκαρίσματος Ρυμουλκούμενου “Trailer Assist”.
Πηγή: www.gocar.gr