Η Volkswagen ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου κινητήρα diesel κατά τη διάρκεια τεχνικού σεμιναρίου στο Wolfsburg. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε ο δίλιτρος diesel που εφοδιάζει την όγδοη γενιά Passat που μόλις παρουσιάστηκε και αποδίδει 240 ίππους με τη βοήθεια δύο turbo καυσαερίων. 
Στο μπλοκ τοποθετήθηκε μια διβάθμια  ισχυρή ηλεκτρική τουρμπίνα η οποία ανεβάζει την πίεση στον αέρα εισαγωγής καθώς και ένα νέο σύστημα τροφοδοσίας common rail που ψεκάζει το καύσιμο με πίεση 2.500 bar. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοση να σκαρφαλώσει στους 272 ίππους και η μέγιστη ροπή να εκτιμάται ότι θα ξεπερνά τα 500 Nm που αποδίδει ο υπάρχον BiTurbo. 
Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 10 σχέσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις απώλειες από την μετάδοση. Πρόκειται για το μπλοκ με την κωδική ονομάσία DQ551 που αποτελεί μία τροποποίηση του DSG των 6 σχέσεων στο οποίο έχει ενσωματωθεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις