Αποτελώντας μια αναπάντεχη επιτυχία για την Audi (πάνω από 500.000 πωλήσεις από την εμφάνισή του το 2010), το A1 θα συνεχίσει πλέον την παρουσία του στην αγορά αλλαγμένο τόσο σε εμφάνιση όσο και στα μηχανικά του μέρη. 
Σχεδιαστικά, γίνεται ακόμα πιο δυναμικό και σπορτίφ, καθώς δανείζεται αρκετά στοιχεία από το προηγούμενο S1 (ιδίως στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα) ενώ έχει αυξηθεί ελαφρά και το μήκος (κατά 2 εκατοστά). Υπάρχουν και πάλι τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, ενώ αμέτρητες είναι οι δυνατότητες customizing ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη, με καινούργια χρώματα και πακέτα εξοπλισμού και αξεσουάρ. Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι λιγότερες, με έμφαση κυρίως στις περισσότερες επιλογές σε ότι αφορά τον διάκοσμο, αλλά και την επέκταση των δυνατοτήτων του ΜΜΙ.
Η πιο σημαντική είδηση αφορά τα μηχανικά μέρη. Και συγκεκριμένα την γκάμα των κινητήρων που πλέον ξεκινά με τον πολυαναμενόμενο 1.0ΤFSI. Ο τρικύλινδρος των 1.000 με turbo αποδίδει 95 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο DSG 7 σχέσεων (όπως άλλωστε και όλη η γκάμα του νέου Α1). Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρία για το συγκεκριμένο σύνολο φθάνει τα 4,3 λίτρα/100 χλμ.
Στους κινητήρες diesel η βασική έκδοση είναι ο επίσης τρικύλινδρος των 1.400 κ.εκ. με 90 ίππους και 3,4 λίτρα κατανάλωση (ο ίδιος κινητήρας υπάρχει και σε έκδοση 105 ίππους). Στην κορυφή της γκάμας η αλλαγή αφορά την υιοθέτηση του 1.8 ΤFSI με τους 192 ίππους (αντί του 1.4 TFSI των 185 ίππων), ενώ ολοκληρώνεται και πάλι με το S1 των 231 ίππων.
Μικρές βελτιώσεις υπάρχουν στην ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης (με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση στις στροφές και τις ευθείες), ενώ υπάρχει νέο set-up για την εξτρά ρυθμιζόμενη ανάρτηση της σειράς S line.
Συνολικά, μία πολύ χαμηλών τόνων αλλά πολύ προσεγμένη ανανέωση για το A1. Και μάλιστα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της χώρας μας, όπου λόγω των νέων μικρών κινητήρων αποκτά σαφώς πολύ μεγαλύτερο εμπορικό εκτόπισμα.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις