Η Renault παρουσίασε μια σειρά από νέες τεχνολογίες στο συνέδριο [email protected] στο Παρίσι. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας που θα βρει εφαρμογή στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα μπορεί να κατασκευάζεται σε δικό της εργοστάσιο, είναι 10% μικρότερος σε διαστάσεις και αποδίδει 88 ίππους και 220 Nm μέγιστη ροπή. 
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και ένας νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης-υγραερίου ο οποίος είναι κατά 25% πιο οικονομικός χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το Start/stop. Μεταξύ των highlight ήταν η υβριδική διάταξη HYDIVU που αφορά σύστημα με κινητήρα Diesel ειδικά για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα και χρησιμοποιεί τον dCi των 1,6 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα προσαρμοσμένο στο μοτέρ που αναλαμβάνει μέρος του φορτίου όταν απαιτηθεί. 
Τέλος, η Renault έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες σχετικά με ένα νέο δικύλινδρο, δίχρονο diesel που θα αποδίδει από 48 έως 68 ίππους και μέγιστη ροπή από 112 έως 145 Nm και θα βρει εφαρμογή στα μικρά της μοντέλα τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις