Τον επόμενο μήνα πρόκειται η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να παρουσιάσει επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (5-15 Μαρτίου) το ανανεωμένο DS5, το οποίο θα φέρει μία νέα μπλε εξωτερική απόχρωση. Το φρέσκο hatchback μοντέλο υιοθετεί πλέον μία πιο ανανεωμένη μάσκα με τη γρίλια να φέρει στο κέντρο της το μονόγραμμα DS. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα εξοπλίζονται με xenon-LED τεχνολογία και τα φλας δανείζονται από τα ανανεωμένα DS3/DS3 Cabrio. Στο πίσω τμήμα του μοντέλου παρατηρούμε τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φώτα και οι δύο χρωμιωμένες εξατμίσεις αγκαλιάζονται από τον πίσω προφυλακτήρα/διαχύτη.
Αν περάσουμε στο εσωτερικό του DS5 facelift, συναντάμε ένα πιο μινιμαλίστικο στιλ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, μιας και «λείπουν» πλέον 12 κουμπιά, με τις λειτουργίες τους να ελέγχονται πλέον μέσω της οθόνης αφής του νέου infotainment. Στα έξτρα ηλεκτρονικά συστήματα που εξοπλίζεται το ανανεωμένο μοντέλο είναι η άμεση συνδεσιμότητα με έξυπνο κινητό τηλέφωνο, το οποίο μπορεί να «αντιγράψει» την οθόνη του smartphone και να απεικονιστεί στην οθόνη του αυτοκινήτου. Επίσης, -ανάμεσα στα πολλά ηλεκτρονικά «καλούδια»- διαθέτει επιπλέον σύστημα ελέγχου «νεκράς» γωνίας, head-up display, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα μασάζ για τα εμπρός καθίσματα.
Όσον αφορά στους κινητήρες, εφοδιάζεται με τα τελευταία μοτέρ του ομίλου PSA, καθώς και ο τουρμπο κινητήρας βενζίνης THP 165 των 165 ίππων και 240 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ακόμα, διατίθενται και οι BlueHDi 120 των 120 PS και 300 Nm ροπής και BlueHDi 180 με τους 180 ίππους και 400 Nm ροπής, οι οποίοι συνεργάζονται με 6άρι χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο για τον πρώτο και μόνο αυτόματο για το δεύτερο μοτέρ αντίστοιχα. Ακόμα υπάρχει και η υβριδική 4κίνητη έκδοση, η οποία περιλαμβάνει έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 163 ίππων και συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων.
Στο Σαλόνι της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου (ημέρα δημοσιογράφων) θα αποκαλυφθεί επισήμως το ανανεωμένο μεσαίο μοντέλο της Citroen. Ωστόσο το DS5 και γενικότερα τα μοντέλα DS, λειτουργούν ως ξεχωριστή μονάδα μέσα στον όμιλο PSA, γι’αυτό και θα διαθέτουν διαφορετικό περίπτερο από τα υπόλοιπα Citroen.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις