Δυο παράπονα που θα μπορούσες να έχεις από την τελευταία γενιά του Clio RS, είναι η αργή λειτουργία του ημιαυτόματου κιβωτίου καθώς και ότι ο πολύ γραμμικός κινητήρας δε δείχνει όσο δυνατός είναι. Στην έκδοση Trophy που ντεμπουτάρει στην έκθεση της Γενεύης, η Renault τα βελτίωσε και τα δύο, χωρίς ωστόσο να προσφέρει και χειροκίνητη έκδοση.
Η ισχύς του 1.600άρη τούρμπο κινητήρα έχει αυξηθεί στους 220 ίππους από τους 200 και η ροπή στα 260 Nm από τα 240. Με τέταρτη και πέμπτη σχέση στο κιβώτιο υπάρχει και λειτουργία overboost, που την ανεβάζει στα 280 Nm, ενώ ο κόφτης ανέβηκε 300 rpm, στις 6.800. Ακόμα μια σημαντική αλλαγή είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου που ελέγχει το κιβώτιο. Χάρη σε αυτόν οι αλλαγές στο πρόγραμμα Race πλέον γίνονται στο μισό χρόνο, ενώ είναι κατά 40% πιο γρήγορες στα Normal και Sport. Επίσης, το stop/start πλέον θα απενεργοποιείται με την επιλογή του Race ενώ η κρεμαγιέρα είναι κατά 30% πιο γρήγορη. Από πλευράς στησίματος το Clio RS Trophy έχει 18αρες ζάντες, πιο σφιχτά αμορτισέρ, ενώ είναι 20 mm χαμηλωμένο εμπρός, 10 mm πίσω και με 40% σκληρότερα πίσω ελατήρια.
Οι πωλήσεις του Trophy θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για το εάν οι βελτιώσεις στο κιβώτιο θα περάσουν στην απλή έκδοση.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις