Η Peugeot είχε παρουσιάσει το 2013 το πρωτότυπο 308 R, ενώ συνδυάζοντας και το αισθητικό κομμάτι με το Quartz concept αποφάσισε η γαλλική εταιρεία να φτιάξει το πιο γρήγορο και ισχυρότερο 308 που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, το οποίο ονόμασε 308 R HYbrid.
To super μικρομεσαίο μοντέλο κινείται μέσω 3 κινητήρων, οι οποίοι μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα μεταξύ τους. Πιο συγκεκριμένα, εφοδιάζεται με τον γνώριμο 1.6 THP βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες (από 115 ίππους ο καθένας), οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί στους δύο άξονες, παρέχοντας τετρακίνηση στο δυνατό μοντέλο. Η συνδυαστική απόδοση είναι στα 500 άλογα και 730 Nm ροπής.
Η Peugeot χαρακτηρίζει το νέο της δημιούργημα ως «ένα οικογενειακό hatchback με δυνατότητες ενός supercar». Λογικό φαίνεται αυτό, μιας και η διαδικασία του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Για την κατανάλωση δεν αναφέρθηκε κάτι, ωστόσο οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόνο 70 g/km.
To υπερhatchback διαθέτει 4 διαφορετικές επιλογές οδήγησης. Η επιλογή «Hot Lap» αποδίδει τη μέγιστη ισχύ τόσο του κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και των 2 ηλεκτροκινητήρων. Η επιλογή «Track» μειώνει την απόδοση του κατά 100 PS με αποτέλεσμα να ταξιδεύει κανείς με 400 ίππους και 530 Nm ροπής, χρησιμοποιώντας κυρίως τον 1.6 τούρμπο κινητήρα. Η επιλογή «Road» αφορά την κίνηση του αυτοκινήτου μέσα στους δημόσιους δρόμους και το πρόγραμμα θεωρεί ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω από 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Τέλος, η επιλογή «ZEV» δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα, ενώ σε περίπτωση που «πιεστεί» λίγο περισσότερο κάνει την εμφάνισή του και ο εμπρός για να μην υπάρξει απώλεια πρόσφυσης.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις