Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η IDC (International Data Corporation), η Apple κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στη δεύτερη θέση της αγοράς των smart wearables για το 2ο τρίμηνο του 2015.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία του Cupertino πούλησε 3.6 εκατομμύρια Apple Watches, αριθμός που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό του 19.9% της αγοράς και που τη φέρνει πίσω από την Fibit, η οποία διέθεσε 4.4 εκ. wearables (που αντιστοιχεί στο 24.3% της αγοράς). Στην 3η θέση, με 3.1 εκ. συσκευές, βρέθηκε η Xiaomi (με μερίδιο που αντιστοιχεί στο 17.1%), ενώ στην 4η θέση ακολουθεί η Garmin που πούλησε περίπου 700 χιλιάδες wearables (3.9%). 
Τέλος, η Samsung κατάφερε να πουλήσει 600 χιλιάδες τεμάχια (που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό του 3.3% της αγοράς), αριθμός που την φέρνει στην 5η θέση.
Υπενθυμίζεται ότι η Apple ανακοίνωσε πρόσφατα νέο ρεκόρ τριμήνου, και παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εξακολουθεί να προέρχεται από τις πωλήσεις iPhone, iPad και Mac, φαίνεται ότι με το Apple Watch δείχνει να έχει κάνει γερό μπάσιμο στην αγορά των smart wearables. Τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία.
Πηγή: enternity.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις