Οι γιαπωνέζικες πόλεις είναι γεμάτες από παρόμοιου σχήματος και μεγέθους αυτοκίνητα που επιτρέπονται να κινηθούν και να παρκάρουν στα πολυσύχναστα αστικά κέντρα χωρίς τους περιορισμούς που θέτει το Ιαπωνικό κράτος λόγω της έλλειψης θέσεων στάθμευσης. 
Τα Kei Cars είναι από μόνα τους μια ιδιαίτερη κατηγορία πολύ μακριά από οποιαδήποτε αυτοκινητική κουλτούρα κι έχουν να επιδείξουν παροιμιώδη σχεδιαστικά εγκλήματα πάνω σε ρόδες. Τα πρώτα Kei Cars που βγήκαν σε παραγωγή το 1949, είχαν μέγιστο μήκος 2,8 μέτρα και πλάτος μόλις 1 μέτρο. Σταδιακά μεγάλωσαν, ψήλωσαν και έγιναν ευάλωτα στις τούμπες και παρέπεμπαν σε… ψυγεία. Οι πιο πρόσφατοι κανόνες τα θέλουν να έχουν μήκος έως 3,4 μέτρα και πλάτος έως 1,48 μέτρα. Ο κινητήρας δεν πρέπει να υπερβαίνει σε κυβισμό τα 660 κ.εκ. και η ιπποδύναμη τους 64 ίππους. Η Nissan και η Mitsibishi συμφώνησαν να σχεδιάσουν και να παράγουν από κοινού τη νέα γενιά Micro cars που ουσιαστικά πρόκεται για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό λογότυπο και θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια στην Ιαπωνία. Πρόκειται για τα παντελώς άγνωστα στο ευρωπαϊκό κοινό Nissan Dayz και Dayz Roox και Mitsubishi eK Wagon και eK Space. Η Nissan θα αναλάβει τη σχεδίαση και εξέλιξη, ενώ η Mitsubishi θα διαθέσει τα εργοστάσια συναρμολόγησης.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις