Σε αναστολή της λειτουργίας της ιστοσελίδας της αναγκάστηκε να προχωρήσει η εταιρεία Marks & Spencer στη Βρετανία, καθώς δεκάδες πελάτες της διαμαρτυρήθηκαν, υποστηρίζοντας ότι μπορούσαν να δουν τα προσωπικά στοιχεία άλλων πελατών.

“Ενδιαφέρον, μόλις μπήκα στο site της M&S και συνδέθηκα στον λογαριασμό άλλου πελάτη”, έγραψε ο Κωνσταντίνος Βλάσσης.

“Μπορώ να δω προσωπικές διευθύνσεις, προηγούμενες παραγγελίες και προσωπικά στοιχεία άλλου πελάτη και φαντάζομαι, ότι άλλοι μπορούν να δουν τα δικά μου, έτσι δεν είναι; Μπορώ να σας στείλω φωτογραφίες, αλλά δεν νομίζω ότι είναι και τόσο ασφαλές αυτό”, έγραψε ένας άλλος.

“Υπάρχει διαρροή δεδομένων. Αν μπω στον δικό μου λογαριασμό, θα δω τις λεπτομέρειες άλλου πελάτη κι αυτό συμβαίνει, όχι μόνο σε μένα”, έγραψε η Vanessa Frost.

Εκ μέρους της εταιρείας ανακοινώθηκε, ότι η διαρροή προκλήθηκε λόγω εσωτερικού σφάλματος και όχι εξαιτίας διαδικτυακής επίθεσης τρίτου και υποστήριξε, ότι δεν διέρρευσαν δεδομένα που να αφορούν οικονομικά στοιχεία.

Διέρρευσαν ωστόσο προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων ονομάτων, ημερομηνιών γενεθλίων, επαφές και προηγούμενες παραγγελίες πελατών.

Από το “μπέρδεμα” αυτό υπολογίζεται ότι επηρεάστηκαν περίπου 800 πελάτες της εταιρείας, η οποία προχώρησε σε αποκατάσταση του σφάλματος και επαναλειτουργία του site.

Πηγή: Telegraph

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις