Απουσία του ατμοσφαιρικού V8 FSI 4,2 λίτρων, από τη γκάμα του νέου R8, η Audi σκέφτεται σοβαρά το downsizing, με τον «μικρό» 5κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 2,5 λίτρων του ομίλου VW, να αναμένεται να αναλάβει ρόλο βασικού στο νέο R8. Αυτό, σύμφωνα με ρεπορτάζ των βρετανών συναδέλφων του autoexpress, οι οποίοι λένε ότι ο κινητήρας θα είναι μεν ο γνωστός μας από το νέο Audi RS3 Sportback, αλλά με ηλεκτρικό τούρμπο.
Η απόδοση αναμένεται να είναι μεγαλύτερη, με καλύτερη απόκριση στο γκάζι, χάρη στο ηλεκτρικό τούρμπο, αλλά και λογική κατανάλωση. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάτι τέτοιο νωρίτερα από το 2017, σύμφωνα με τον υπεύθυνο εξέλιξης των μεγάλων κινητήρων Jurgen Konigstedt.
Μέχρι τότε και πιο συγκεκριμένα, την επόμενη χρονιά, η Audi θα παρουσιάσει την ανοιχτή έκδοση Spyder του R8 με ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 5,2 λίτρων, με 540 ίππους στη βασική του έκδοση και 610 ίππους στην Plus.
Πηγή: www.gocar.gr
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις