Η Fisker Automotive, κατασκευαστής αυτοκινήτων που πρόσφατα άλλαξε το όνομά της σε Karma, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο της αυτοκίνησης.

Η πρώτη της κίνηση ήταν να «υποσχεθεί» μια plug-in υβριδική έκδοση μέχρι τις αρχές του 2016 και η δεύτερη να συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την BMW προκειμένου να καταφέρει να πετύχει το στόχο της. Από την γερμανική εταιρία θα αντλήσει συστήματα που αφορούν την ηλεκτρική οδήγηση καθώς και την τεχνολογία της φόρτισης.

Η Κarma, που τώρα ανήκει σε Κινεζική εταιρία, επιθυμεί να περικόψει τόσο το χρόνο εξέλιξης όσο και τα κόστη του νέου πολυτελούς σεντάν της δανειζόμενη τεχνολογία από τους ειδικούς του είδους Γερμανούς. «Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μεταξύ τους συνεργάζονται συνήθως για την τεχνολογία των κινητήρων. Η συνεργασία μας με την BMW θα βοηθήσει πολύ τη μάρκα μας τώρα που κάνει ένα νέο ξεκίνημα» δήλωσε ο Jim Taylor, Διευθυντής Marketing της Karma.

H ειρωνεία της υπόθεσης είναι πως ο ιδρυτής της Ηenrik Fisker είχε εργαστεί για την BMW σχεδιάζοντας την Z8 πριν ιδρύσει την δική του εταιρία το 2008. Επειδή όμως τα προβλήματα ήταν πολλά αναγκάστηκε το 2013 να πουλήσει το δημιούργημά του στην κινεζική Wanxiang Group.

Πηγή: caranddriver.gr