Η πρώτη προσπάθεια της Renault να εισέλθει στη κατηγορία των crossover είναι το νέο μοντέλο Kadjar. Επειδή η Nissan ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της γαλλικής φίρμας, αποφασίστηκε να δανειστεί τα βασικά τεχνικά μέρη από το δημοφιλές Qasqhai.

Εμπορικό ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά έχει και η βενζινοκίνητη έκδοση 1.200 κ.εκ. ισχύος 130 ίππων. Κατά την διάρκεια της οδήγησης στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση διαπιστώθηκε ότι ο μικρός σε χωρητικότητα κινητήρας κινεί άνετα το αυτοκίνητο και παρέχει ικανοποιητικές επιδόσεις. Το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο αποδίδει σχεδόν σε όλο το φάσμα λειτουργίας του και δίνει την ενέργεια για να πιάσει το αυτοκίνητο άνετα και τα 180 χλμ./ώρα.

Σημαντικό στοιχείο είναι και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η αποτελεσματική ηχομόνωση και άλλες παράμετροι συμβάλουν στο άνετο ταξίδι. Έχει δυνατότητες κίνησης και εκτός δρόμου, χάρη στα αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200χλστ.). Διαθέτει πολυμορφικά στοιχεία και μεγάλο χώρο αποσκευών. Η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου φθάνει τα 527 λίτρα, η καλύτερη στη κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.

Εφοδιάζεται με το νέο R-Link2 tablet, που προσφέρει άνετη και με δυνατότητες προσωποποίησης συνδεσιμότητα. Διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με ορισμένες από τις δικίνητες εκδόσεις να εφοδιάζονται με το σύστημα Extended Grip.

Για τους θιασώτες των πετρελαιοκινητήρων, υπάρχουν δυο επιλογές. Η ισχυρότερη έκδοση ντίζελ εξοπλίζεται με το δοκιμασμένο γαλλικό μοτέρ Energy 1.5 dCi 130.

Πρόσθετο καλούδι η τετρακίνηση ETC (Electronic Traction Control) που εξελίχθηκε από την Renault – Nissan Alliance. Το συγκεκριμένο σύστημα διασφαλίζει την παροχή ισχύος στους τροχούς του πίσω άξονα, σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και το επίπεδο πρόσφυσης. Το σύστημα μετάδοσης ρυθμίζεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, επιτρέποντας τη χρήση τριών διαφορετικών επιλογών: Lock, Auto, 2WD.

Με κινητήρα ντίζελ Energy 1.5 dCi ισχύος 110 ίππων, το Kadjar διακρίνεται για την οικονομία στη κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ανακοινώθηκε ότι η μέση κατανάλωση είναι 3.8 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 περιορίστηκαν στα 99 γραμ./χλμ. Αυτά τα επίπεδα επιτυγχάνονται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 6. Οι πωλήσεις ξεκινούν τον Φεβρουάριο 2016.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις