H Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά της E-Class. Το γερμανικό πολυτελές αυτοκίνητο με τον πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0,23), ανήκει στη μεσαία κατηγορία και προτάσσει σαν ισχυρά σημεία το τεχνολογικό του υπόβαθρο και τα τελευταία συστήματα ασφαλείας.

Κατά την διάρκεια της πρώτης οδήγησης στην Λισαβώνα, διαπιστώθηκε η ικανότητα του αυτοκινήτου να μεταφέρει εως και πέντε επίβατες με υψηλά επίπεδα άνεσης. Η οδική συμπεριφορά πλησιάζει το ανώτερο όριο της κατηγορίας. Στη προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα σύνολο με υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά, συμβάλουν το νέο πλαίσιο, το αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης και οι καινούργιες διατάξεις αναρτήσεων που σε ακριβές εκδόσεις περιλαμβάνουν και σύστημα αεράναρτησης.

Το μεγάλων διαστάσεων αυτοκίνητο ξεπέρασε με υποδειγματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων και αντέδρασε πολύ καλά στις στροφές.

Η πρώτη δοκιμή έγινε με την έκδοση που ενδιαφέρει την ελληνική αγορά. Κάτω απο το καπό υπήρχε το νέο μοτέρ ντίζελ που δημιούργησε η γερμανική φίρμα και φέρει την κωδική ονομασία ΟΜ654. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο σύνολο χωρητικότητας 2.000 κ.κ., το οποίο έχει αξιοσημείωτα τεχνικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα αποδίδει 194 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. και ροπή άνω των 40χλγμ. από τις 1.600 σ.α.λ.

Οι επιδόσεις του είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3?? και η τελική αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 3,9 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα 102 γραμ./χλμ.

Οπως διαπιστώθηκε η παρεχόμενη ισχύς και η ροπή εξασφαλίζουν υψηλές επιδόσεις στο δρόμο και οι απαγορευτικές ταχύτητες έρχονται γρήγορα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα νέα συστήματα ασφαλείας καθώς και η ημιαυτόνομη οδήγηση. Ειδικότερα, το σύστημα Active Lane Change το οποίο περιλαμβάνεται στο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Drive Pilot, δηλαδή του συστήματος ημι-αυτόνομης οδήγησης εκμεταλλεύεται τις πληροφορίες που δινουν στη κεντρικη μοναδα ελεγχου οι καμερες και τα ρανταρ. Εχει την δυνατότη να επενεργεί στο σύστημα διεύθυνσης επιτρέποντας την αυτόματη αλλαγή λωρίδων. Επίσης συνεργάζεται με τα ήδη γνωστά συστήματα Blind Spot Assist και Lane Κeeping Assist για να περιορισθούν οι πιθανότητες ατυχήματος.

Οταν ο οδηγός ανάψει το φλάς για να ενημερώσει τους άλλους οδηγούς οτι επιθυμεί να αλλάξει λωρίδα το Active Lane Change Assist, ενεργοποιείται και αφού ανιχνεύσει τον χώρο αυτόματα στρίβει το τιμόνι για να αλλάξει θέση το αυτοκίνητο.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο και η βασική έκδοση E 220 κοστιζει 55.950 ευρώ.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις